28 October 2012

The Love Within (2006)

The Love Within (1)The Love Within (2006)

Director: Corey Ziemniak 
Writer: Corey Ziemniak
Genre: Short movie
Country: USA 
Year: 2006

Stars: Rory Kozoll, Charlene Amoia and Vartan Latyre






tFilm me je podsjetio na mog prijatelja "Tonija", cimera sa fakulteta. Rođeni smo skoro na isti dan, voljeli istu muziku, sport, more...bili smo vrlo bliski. Jednom dok smo zajedno slavili rođendan i dobro smo popili Toni je podigao čašu i pred cjelim društvom nazdravio: Želim da svi znate da je "Orvel" za mene više nego rođeni brat, to je čovjek sa kojim djelim i moje najskrivanije tajne i strahove i želje i nadanja.
Pijmo u to ime i sretan ti rodjendan brate!
Potresle su me jako te riječi i nisam znao šta da kažem. Jedva sam se suzdržao da ne zaplačem, bilo me sramota pred svim tim prijateljima. Naravno svi srejt.
Kada smo se vratili u sobu na spavanje "Toni" je uskočio u moj krevet zagrlio me i šapnuo: ‘Vidio sam sve i sve znam. Volim te jako i tako će ostati, ali molim te nikad nemoj pomisliti...’
Naravno da nisam nikad pomislio, ali trebalo je tako malo!
Malo sam izmjenio ovaj događaj jer je previše prepoznatljiv, ali suština je ista!
Neka prijateljstva ostaju to zauvjek!


Three college students - Ethan, Meg and Josh - share an intense friendship that turns emotionally cataclysmic when unspoken attractions come to light. The inescapable truths of the heart will either strengthen or destroy their seemingly fragile bond, but only if they can overcome the fears of trusting each other -- and themselves.
the-love-within-fi
Visit: Orvel.Me

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me