04 January 2009

...Lost (2000) short


...Lost (2000)

Ponekad nam ljepota može doći glave. Ovaj kratki filmić nas na to savršeno upozorava. Podsjetilo me je na gomilu momaka koji uleću u sexualne avanture bez imalo straha i obazrivosti. Jedan mi je tako ispričao priču kako je upoznao jednog momka sa kojim je zvršio u krevet i nisu se vadili dva dana iz njega! Ja ga pitam jesi li koristio kondom, a on: Nije bilo potrebe, On je aktivni sportaš, vidi mu se da je zdrav! Sa nevjericom sam ga posmatrao i na kraju mu rekao da ništa luđe od toga nisam čuo!
Po milioniti put : Koristite kondom!
Voli Vas oRvelX






Beauty often covers a hidden danger and in this short film losing control can mean losing one's life.

It's said that the young often feel that they are invulnerable and yet it's often the vulnerability of young men that can sometimes make them so attractive. In this short that sense of invulnerability leads one young man to take a terrible chance and another to perform a terribly heartless act.

Year: 2000
Genre: Short
Director: Dan Castle
Duration: 5 min
Country USA
Actors: Wayne Danner, Rick Eichelberger





No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me