28 January 2009

Freunde (2001) The Whiz Kids


Freunde (2001) The Whiz Kids



Zadnjih dana imam problema da uploudujem video na blog. Ne znam sta se desava! Dok ne riješim taj problem iskoristio sam daillymotion.
Da li ste sebe uhvatili kako se dokazujete pred drugima, al malo više nego je potrebno? Znate ono " Neću ja prvi da zovem.., neka on učini prvi korak..., zašto bi se ja izložio riziku poruge..." i slično.
Gledate se u oči, pomislite kako bi mu rekli da ga volite, al na kraju kažete nešto u stilu "Danas sam upoznao strašnu ribu" ili neku drugu glupost.
Imate li kada osjećaj da vam vaš najbolji prijatelj želi nešto reći pa odustane ?
Sve su to simptomi nečega što je jače od obične privlačnosti. Izraženije je kod tinejdžera nego kod starijih koji uglavnom uvijek stave do znanja šta hoće!

U kojim dvadesetim imao sam jednog druga, sa kojim sam volio izlaziti, družiti se, obilaziti grad, otkrivati nova mjesta i slično. Jednom smo tako otišli na jedan otok na jednu nudističku plažu. Ležali smo jedan pored drugog i piljili u more. Odjednom on reče: Znaš ponekad se uzbudim bez razloga i mislim da je to zbog tebe. Ima nešto u tebi pto god mene budi neku moju drugu stranu. Ne znam da objasnim. Iako sam bio svjestan o čemu priča nisam mu odgovorio na to. Samo sam prokomentarisao, svi mi imamo i svoju drugu, skrivenu stranu ličnosti. Ostalo je na tome. Navečer smo večerali goli, spavali goli, šetali se kroz stan goli, ali nikada nismo prešli tu tanku liniju koja nas dijeli od te druge strane!

U ovom kratkom filmu dva šesnaestogodišnjaka su prešla tu tanku liniju i to je počelo da ruši njihovo prijateljstvo!

Year: 2001
Genre: Short, Drama
Director: Jan Krüger
Duration: 21 min
Audio: Germany
Subtitle: English
Country Germany
Actors: Martin Kiefer, Marlon Kittel, Rose Bender, Iris Minich, Britta Jatzwauk, Benno Günther, Phillip Nilgen, Lukas Nilgen, Ulrike Will


Part 1

My friend 1
Uploaded by orvel04


Johannes and Marco are both adolescents but extremely diverse: the former is good-natured whilst the latter is naturally daring. The two become very close friends and spend time hanging out, competing, watching videos and playing overnight. They test the scope of their interaction between cool distance and intimate proximity but up close is a danger of hurting one another, both physically and emotionally.

Part 2

my friend 2
Uploaded by orvel04


No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me