18 January 2009

Si Nos Dejan (2008) short

Si Nos Dejan (2008)

Jeste li kada poželjeli da poljubite svoh dragog na javnom mjestu.
Jednom u Beogradu u jednom restoranu sam bio sa jednim momkom koji mi se simpatično nabacivao.Smijao se, djelio mi komplimente i bilo je očito da se momak trudio oko mene. Što se mene tiče bio je simpatičan i to je sve. U jednom momentu mi je rekao: "Da smo sami sada bih te poljubio tako strasno i siguran sam da bi bio moj" U tom trenutku se jedna cura koja je sjedala za drugim stolom odmah iza njega nasmijala, okrenula prema njemu i rekla:" Pa poljubi ga već jednom, da mene toliko muvaš, bila bih tvoja 100 posto!

Uz jutarnju kaficu ovaj kratak filmčić je sasvim dovoljan da vam dan počne lijepo!




County: Mexico
Year: 2008
Director: Alejandro Murillo




No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me