16 January 2009

Doorman (2006) - short

doormanDoorman (2006) - short

Director: Etienne Kallos
Genre: Short movie Country: USA Year: 2006
Duration: 17 min


Actors: Chris Anthony, John Bryant Davila, Jamil Mena, Stephen Sheffer 










DM003Neke stvari u našim životima naprosto nemožemo kontrolisati. Da li Vam se dešavalo da uradite nešto iako znate da će vam to na neki način naškoditi?
Ova priča o portiru koji se našao u emocionalnoj krizi , nakon što je zaveden od mladog, neurotičnog studenta, nas može podsjetiti na to!
Podsjetila me na jedan događaj iz prošlosti kada sam za komšiju imao jednog zgodnog dalmatinca. Fascinirao me je svojom pojavom, držanjem, izgledom...
Kako smo živjeli u uskoj primorskoj ulici jedan naspram drugog, često sam ga posmatrao kako se polugo šeta kroz svoj stan, doručkuje, sprema na posao.
Naprosto bio je tu pored mene kao da živimo zajedno. Često je dovodio dijevojke u stan. Bilo mi je i to zanimljivo da posmatram i uživam gledajući ga kako se šepuri.

Jedno jutro je stao kraj prozora i poželio mi dobro jutro! Malo sam se zbunio jer sam imao osjećaj da zna da ga često posmatram. Nasmijao se i rekao 'bilo bi lijepo da ponekad skuvaš kavu i dođeš da me probudiš!'
U meni se danima nakon toga vodila bura od dileme da li da to uradim ili ne? Skuvam kafu, pređem ulicu i pozvonim na vrata. Iznenadio se kada me je vidio i bez riječi pustio me da uđem. Popili smo kafu bez mnogo priče, osjećao sam se glupo.
Prošlo opet nekoliko dana a on će: Nema ta da doneseš kavu?! Ja reko na tebe je red. On reče znam da češ mi je ti donijeti. Nasmijao sam se i rekao načekaćeš se! I ja opet popustim ! Skuvam kafu i opet kod njega! Sjednem na fotelju, a on me pita 'sviđam li ti se?' Pocrvenih , al ništa ne rekoh. On nastavi, volio bih da te jebem, nisam nikada jebao tipa! Ja skamenjen, ko da mi je šamar opalio.

doorman-2Gledam ga, priđem mu i tu krenu dodiri , pa seks.
Nakon seksa reče: 'Nije bilo loše, kad god poželiš dođi da te jebem. '
Mrzio sam sebe nakon toga i nisam više gledao kroz prozor!
Siguran sam da bi mi lakše bilo da sam to uradio sa nekim koga nikada prije nisam vidio u životu.
Malo sam udavio sa pričom koja nema veze sa filmom.
Ovaj portir u filmu je vrlo uredan, savjestan na poslu, prijatnog izgleda i čini mi se već izgrađena ličnost. Međutim ima nešto što nije mogao spriječiti, da se ponizi pred jednim neurotičnim narkomanom i sa njim na najodvratniji način izgubi nevinost! Siguran sam da bi mu lakše bilo da je to uradio sa nekim koga nikada prije nije vidio u životu. Baš kao i meni !
Ohladila mi se kafa, a još se nisam spremio za posao!


A Latino doorman is seduced and then coolly discarded by a well-to-do college student who lives in the New York apartment building where he works, only to find his life slowly unraveling as a result of the tryst in director Etienne Kallos' entry into the 2006 Sundance Film Festival short film program. ~ Jason Buchanan, All Movie Guide

Visit: Orvel.Me

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me