03 October 2012

The Sex of the Angels (2012)

sex los an2The Sex of the Angels (2012) El sexo de los ángeles (original title)

Director: Xavier Villaverde
Writers: Xavier Villaverde (original idea), José Antonio Vitoria (original idea)
Genre: Drama, Romance
Country: Spain
Year: 2012
Duration: 105 min

Stars: Astrid Berges-Frisbey, Álvaro Cervantes and Llorenç González




sss4Ovo je jedna lijepa priča o ljubavnoj trojci. Bruno je u dugogodišnjoj vezi sa Carlom. Iskrena ljubav u kojoj niko ništa nikada ne laže i ne krije. ( postoji li nešto ljepše?)
Jednog dana Bruno upoznaje tajanstvenog i atraktivnog momka  Raia, koji živi život izvan svih društvenih pravila.  Naprosto postoje situacije kada odmah znate da vam se neko dopada i da sa njim želite biti prijatelj. Da li samo prijatelj i kako ostati vjeran, a ne odustati od želje i strasti?
Ono što mi se posebno dopalo u ovoj priči je iskrenost. Čak i u najtežim situacijama Bruno je iskren prema Carli, predstavljajući sebe onakvim kakav jeste. Uzmi ili ostavi, to sam ja!

el-sexo-de-los-angeles-pelicula-11Film me je podsjetio na jednog momka sa kojim sam nakon upoznavanja na jednoj plaži završio u krevet iz kojeg nismo izlazili cjeli vikend.  Pričao mi je da je u vezi sa sjajnom curom kojoj je rekao da je bisex. Rijetko je ko do te mjere iskren sa djevojkom. Sledećeg ljeta SMS: Ej prijatelju u Kotoru sam sa curom, oćeš li sa nama da popiješ piće?
Ne razmišljajući odem za Kotor i sretnem se sa njima. Prelijepa djevojka je bez pardona rekla:
-Željela sam da upoznam čovjeka o kojem mi je on toliko pričao. Rekao mi je da ste proveli nezaboravan vikend u krevetu!
Odgovorio sam joj: -Pola tog vremena je pričao o tebi! Napokon da te upoznam! -
Nije završilo kao u ovom filmu , ali drago mi je da postoje i takvi parovi!


Struggling martial artist and dancer Bruno loves his girlfriend Carla, but when he meets fellow dancer Rai, serious sparks begin to fly, opening the couple up to new possibilities. A new generation navigates sexual fluidity, torn affections, and open relationships in this steamy love triangle. But once Bruno's clandestine encounters with Rai are revealed, a confused and hurt Carla kicks him out. But she simply doesn't want to give up on her love. Eventually she agrees that Bruno can date them both as long as he keeps his life with Rai relatively separate.
the-sex-of-los-angels-fi

ss2A fiercely precise hip-hop dance troupe captures the eye of passerby Bruno on a busy Barcelona street - and when he’s violently mugged moments later, the mysterious and magnetic Rai (Álvaro Cervantes) comes to his rescue. Bruno’s girlfriend Carla (Astrid Berges-Frisbey, who played the beautiful mermaid in the most recent Pirates of the Caribbean blockbuster) can’t get ahold of Bruno on his damaged cell phone. By the time Bruno finds his way back to Carla some hours later, he’s already formed a solid connection with Rai.
ss1A free spirit who lacks much connection to convention, the hyper-masculine, karate-instructor Rai soon makes a pass at the stunned Bruno. Completely bewildered by his own responsiveness, Bruno must ultimately determine how to be true to Carla, Rai and himself.
Angels are highly evolved spiritual beings. As deeply human and flawed as Rai, Bruno and Carla may be, their struggle is to treat each other and their unusual and difficult situation with a profound sense of respect and compassion. - Jaie Laplante



Visit: Orvel.Me

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me