27 October 2012

Man in the Mirror (2011)

maninthemirrorccMan in the Mirror (2011)

Director: Joel Schumacher
Writer: Treviny Marie Colon
Genre: Short movie 
Country: USA 
Language: English 
Year: 2011 
Duration: 17 min

Stars: E.J. Bonilla, Delia Carino and Joshua Cruz










maninthemirrorJoš jedna priča o seksualnom identitetu. Jason je portorikanac iz New Yorka kojeg u školi ogovaraju da je možda gej iako mu je djevojka jedna od najboljih cura u školi. Potajno se viđa sa jednim momkom iz škole, ali to je samo jedan momak, što bi trebalo da znači da nije gej. Naravno glupa priča u koju i sam sumlja. Treba li se odrediti da li je gej ili ne i da li je to uopšte bitno dok radi ono u čemu uživa? Ono što je slično kao i kod nas na balkanu je da se o nekim stvarima ne priča. Ono što niko ne zna , nikoga i ne boli, ali šta ako se ipak sazna. Kako se onda odrediti i postaviti prema takvoj situaciji? FIlm na kraju vrlo brutalno postavlja to pitanje? Imamo li zaista izbor?
Podsjetilo me na jednog momka ovdje u gradu. Poprilično je feminiziran, a ja takve ljude naprosto izbjegavam. Niti me privlače seksualno niti želim da me vide u društvu "takvih". Tog momka nekim okolnostima vezanim za posao i društvo u kojem se krećem ipak poznajem i javljam mu se kada ga sretnem u gradu. Iako on pokušava da uspostavi neki kontakt samnom, za mene je to ipak nemoguće. Jednom prilikom dok sam sa prijateljima sjedao u jednom kafiću on se javi!Iako je bio u društvu jedne jako dobre ribe njegova pojava je djelovala ženstvenije od nje. Javio se kao da smo najbolji prijatelji.
Društvo me zajebavalo u vezi toga, a ja sam im samo rekao: Mislim da ovo nije za zajebavanje, imamo svi đecu i ko zna šta nas sutra čeka. Ućutali su odmah i promjenili temu.

Watch full movie Here (http://youtu.be/-XD6ECQdvb8)
Jason Gutierrez is a Puerto Rican from New York City and the quintessential all-American guy. Status comes at a price as rumors spread that Jason is gay. With his identity questioned, Jason is pushed to understand who he is and prove how far he will go to prove that he's just “one of the boys.” This film was written by Treviny Marie Colon and directed by Joel Schumacher.
[imdbltid]1813486[/imdbltid]

maninthemirror-fi

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me