26 October 2012

In The Light ( 2011)

inthelight-ccIn The Light (2011)

Director: Glen Wood
Writer: Danijel Margetic
Genre: Short movie
Country: Canada
Year:2011
Duration: 6 min

Stars: David Light, Paulino Nunes


Ovaj kratki film me je podsjetio na jutro nakon jednog pijanstva sa čovjekom kojega sam upoznao na totalno str8 chatu! Pili smi i jebali se dok se nismo toliko ubili od pića da smo zaspali jedan preko drugoga! Ujutro je bio mamuran i skroz zbunjen. ja ga pitam oćeš kafu da skuvam, a on kaže, neću skuvaj bez šečera!
Pili smo kafu i nešto je pričao kako mora ići , izbjegava pogled... Sve ga nešto sramota!
Ja mu rekao: Druže vidi, meni nemoj da se pravdaš, bilo mi je super druženje sa tobom i volio bih ovo ponoviti, a ti ako imaš problem sa sobom sjeti se one narodne - Poslije jebanja nema kajanja!
Two men wake up disoriented after a passionate one-night stand. Now, having been intimate, they discover how to be honest with each other, and themselves.

in-the-light

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me