25 October 2012

Otra película de amor (2012)

ccOtra película de amor (2012)

Director: Edwin Oyarce
Writer: Edwin Oyarce 
Genre: Romance
Country: Chile 
Year: 2012 
Duration: 108 min

Stars: Mara Solís de Obando, Beba Koenig-Robert and Eyal Meyer





Otra-Pelicula-de-Amor-Another-Movie-Of-Love (1)Ovo je priča o tinejdžerskim danima Diega i Sebastiana koji su se nakon zajedničkog djetinjstva ponovo sreli i zajedno proveli ljeto družeći se i obilazeći okolna mjesta djeleći jedan drugome najintimnije želje. Iako je ovaj film nekako previše spor za moj ukus, napetost koja prozilazi iz njihovog odnosa me je natjerala da film odgledam do kraja.
Film me jepodsjetio na moje tinejdžerske dane i proispitivanja samog sebe sa školskim drugovima. Imao sam jednog druga sa kojim sam tumarao po okolnim mjestima, obilazeći obližnje planine, potoke, obalu, skrivene plaže itd. Jednom prilikom smo se krenuli da vidimo kakav se to vodopad vidi sa puta nakon obilnig kiša. Namučili smo se dok smo došli do željenog mjesta. Vodopada nije bilo ali malo jezerce ured neke stijene nam je bilo nekako neobično i prosto nas je mamilo da se okupamo u njega. Skinuli smo se i uvalili u vodu koja je bila pomalo prohladna , ali nam je ipak prijala. Kada smo izašli vanka legli smo na jednu stjenu da se ugrijemo na suncu!
00Onako goli pričali smo o ribama iz škole, o dlakama koje nikako da nam izrastu kako bi smo mi željeli itd. Uz priču nam se digle kite. U jednom momentu me uhvati za kurac i prokomentariše kako je baš tvrd i ja uz smjeh uzvratim istom mjerom. Dok smo ga drkali jedan drugome sagnuo se i stavio ga u usta! Ja sam galamio da ću svršiti ali nije ga izvadio i napunio sam mu usta punjetom ( spermom)
Kada je on tražio da i ja isto uradim bilo mi gadno i rekao sam da ću ti neki drugi put. Vidio sam da mu je bilo jako krivo. Obukli smo se i otišli! Nakon nekoliko dana šetajući pored mora kaže on: ajmo se spustiti dolje da zapalimo cigar. Zavukli smo se između neki stijena uz samu ivicu mora i zapalili. Vrlo brzo smo izvukli i kite da drkamo.  Ovaj put kaže: Sad si ti na redu! Ja se sagnuh i tada sam prvi put u životu progutao spermu. Bila mi je nekako gadna i tjerala me na povraćanje!



mqdefaultIf there is a film that teases, this is the one.  Director Edwin Oyarce is a film about the reconnection of two childhood friends Diego and Sebastian.  They swim, strip, get drunk but nothing really transpires.  The boys are very good looking.  Will love develop?  Will there be a hot sex scene?  The only way to find out is to sit through the entire 110 minutes of sexual tension – Oyarce style.  Not that there is anything wrong with the film – the film is beautifully shot, well acted and laid out, but the film is downright boring since nothing happens. The only break comes from the character of Deigo’s half crazed mother, who provides a bit of the much needed humour. A subplot involves a neighbour in a coma, as situation again in which everyone is waiting for something to happen.




op-fi
Visit: Orvel.Me

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me