23 October 2012

You're My Thrill (2011

You're my thrill (1)You're My Thrill (2011)

Original Title: You're My Thrill
Director: Antonio Calvo Elorri Genre: Short movie, Romance Country: Spain Year: 2011 Duration: 13 min Language: Spanish (with eng. subtitles)

Stars: Antonio Calvo, Javier Gabrielsson








You-are-my-thrill-2Ovaj kratki film me je podsjetio na jednog momka kojeg sam vidio samo jednu noć. Bio sam nekako usamljen i trebalo mi je neko društvo. Odem na chat i počnem priču sa jednim momkom. Klasična priča , opis, sta volis itd. Vrlo brzuo mi je postalo dosadan taj razgovor i predjem na youtube.
Nakon nekog vremena vratim se na chat i vidim poruku: Izvini na onako glupom razgovoru, ako hoćeš da me upoznaš evo ti moj broj...
Dođe  momak kod mene ,kafa, sok... Upoznavanje i priča. Pitam ga oće li prespavati kod mene? Nakon tuširanja legnemo jedan pored drugoga i počnemo se ljubiti i maziti dok nismo zaspali, bez seksa!
Ujutro popili kafu i kaže: Ono sinoć možda nije to što si očekivao, ali trebao mi je samo neko ko će me razumjeti.
Drago mi je što sam ga upoznao, ali mi je krivo što se nikad više nije javio!

Short-film written and directed by Antonio Calvo. Gay themed story of two guys who meet to have sex after talking by chat and something unexpected happens.

you-are-ma-trill-fi

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me