27 December 2012

Is One of You Eddie? (2006)

isoneofyoueddie_ccIs One of You Eddie? (2006)

Director: Michael Simon
Writer: Michael Simon 
Genre: Short movie
Country: USA 
Language: English
Duration: 8 min 
Year: 2006

Stars: Jared Edwards, Bill Jacobson and Robert Laughlin





IsOneofyouEddieSjedeći u bašti četiri pedera uživaju u razgovoru dok ne naiđe maser Edie koji ih na kratko zasmeta. Naime komšija Eddie nije tipičan gay, ni izgledom ni ponašanjem pa ih zbog toga iritira. Vidjeviši o čemu se radi Edie ih napusti i ode u stan da sačeka mušteriju.
Nedugo zatim nailazi muškarac iz pederskih snova i pita gdje je Eddie jer ima zakazanu masažu.
Queer radoznalost naraste do iznenađujućih granica.

Is-One-Of-You-Eddie-starring-Jared-Edwards-11Ovaj kratki film me je slatko nasmijao i podsjetio na događaj ovog ljeta na plaži. Kao i svake nedelje otišao sam na nudističku plažu. Nakon što sam pronašao meni zanimljivo mjesto naiđe par pedera i smjeste se na nekih 20-tak metara od mene. Gledaju svoja posla i poprilično me ignorišu. Ne mogu reći da mi nije prijalo što su me nisu davili, ali mi je bilo prilično neprijatno kada bi me pogledali kao da sam gubav.
Tokom dana naiđe jedan moj prijatelj i sjedne pored mene da popričamo. Vidim da ga ova dva pedera gutaju očima i smijući se kažem mu kako nas gledaju, a do maloprije samo što nisu povratili ako bi pogledali u mom pravcu. Nasmijao se i rekao to su ti pederska posla. Vidi kako će promjeniti mišljenje nakon što odem. Prije nego je pošao poljubio me ono masno i strasno kao da ćemo se trenutno tu pojebati.
Ova dvojica  su me nakon toga stalno nešto zapitkivala, tražili novine, upaljač, i slično.  Bolje mi je bilo dok su me ignorisali.
Stereotypes are challenged as four attractive gay men unfairly judge their neighbor, Eddie, who doesn't fit the "West Hollywood" mold.
More Here
Visit: Orvel.me
isoneofyoueddie-fi

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me