09 December 2012

Lost in Paradise (2011)

hot boy noi loanLost in Paradise (2011) Hot boy noi loan - cau chuyen ve thang cuoi, co gai diem va con vit (original title)

Director: Ngoc Dang Vu 
Writers: Ngoc Dang Vu , Manh Hai Luong 
Genre: Drama 
Country: Vietnam
Language: Vietnamese with english subtitle
Duration: 103 min
Year: 2011

Stars: Manh Hai Luong, Vinh Khoa Ho and Linh Son





1302225289-phim-viet-2Khoi je dvadesetogodišnji naivni mladić koji dolazi u veliki grad gdje namjerava da nađe svoje mjesto pod suncem. Već u samom početku biva pokraden od dva probisveta koja se bave prostitucijom i ostaje bez novca. Kako će se snaći i kako će preživjeti ludilo velegrada pogledajte u ovom filmu.
Film je urađen prilično kvalitetno bez obzira na početnu sumlju koju izaziva skromni budžet i ne bas veliko filmsko iskustvo vjetnamskog reditelja.
Film odlikuju prilično realistične slike vjetnamskog gradskog načina življenja koje formiraju niz povezanih priča o ljudskim nadanjima, vjerovanjima , sažaljenju i nadasve potrebi da budemo voljeni i shvaćeni. Preporučujem vam da ga pogledate.

hot-boy-noi-loan-7toMene je podsjetio na jedan davni događaj u Beogradu. Stigao sam na željezničku stanicu jutarnjim vozom i po starom pederskom običaju svratio u javni WC da pogledam ima li onih drkadžija pored smrdljivih pisoara. Između nekoliko matorih ofucanih pedera za koje ponekad pomislim da su ostarili drkajući uz uzneverene pogledena tuđe kurčeve  ugledam jednog mlađeg momka od oko 30-tak godina. Stanem pored njega i pogledima se dogovorimo da izađemo vanka. Odemo u jedan kafić  na kafu , a nakon što smo izašli odatle predloži mi daas emalo "dotaknemo" u jednom WC-u. Odemo i nakon desetak minuta preganjanja ko će kome da popuši i šta ko treba da radi u tjesnoj smrdljivoj kabini odustanemo od bilo kakvih seksualnih namjera.
Svratim do jedne trafike da kupim cigare i vidim da nemam ni centa. Nemam ni dokumenata ni novčanika. Očajan sam išao ulicama grada i razmišjao kako da se vratim u Novi Sad. Prolazeći pored ‘picinog parka’ ugledam njega kako mi se približava. Namjeračio sam da prebijem čim mi se približi. Zaustavi se podalje od mene i kaže: "Izvini, tražio sam te da ti vratim ovo" i izvadi novčanik.
- Pazi šta radiš, Beograd je ovo!-
U novčaniku je bila povratna vozna karta, dokumenti i novaca jedva za cigare i kafu. Mora da sam mu izgledao prilično jadno kada je odlučio da mi sve to vrati.

1314863654_NGOISAO_123038693Khoi, a naive twenty-year-old, travels to Ho Chi Minh City from the countryside to begin a new life. It's his first time in the big city and he's looking for a place to live. He befriends Dong, a handsome extrovert who offers to share his apartment. When Khoi goes to check the place out, he meets Lam, who also appears to be living there. Khoi decides to stay, but while he showers, Dong and Lam - who turn out to be boyfriends - run off with all his cash and belongings. It's not long before Lam is himself abandoned by Dong, and winds up back on the street as a prostitute. Meanwhile the penniless and disillusioned Khoi takes on menial jobs to survive. Lam and Khoi are eventually reunited, and despite Lam's past actions, the two become closer and closer - even though Khoi becomes more and more troubled by Lam's dangerous source of income. At the same time, Cuoi, a mentally handicapped man abandoned by his family, attempts to befriend a female prostitute. Her pimps do not take kindly to his hanging around and scaring away customers, but she takes pity on him and ultimately becomes his protector.


Visit: Orvel.Me

lostinparadise-fi

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me