30 December 2012

Out Now (2005)

OUTOut Now (2005)


Director: Sven J. Matten 
Writers: Renatus Töpke, Tina Schulte 
Genre: Short movie 
Country: Germany 
Language: German (English Subtitles)    
Duration: 20 min 
Year: 2005

Stars: Dunja Bengsch, Hanno Dobiat, David Langer









out5Tom je šesnaestogodišnjak koji živi u malo bavarskom mjestu koje nije naklonjeno homoseksualizmu. On sanja o tome da će upoznati nekoga sličnog sebi, a nada mu se rasplamsa tokom čatovanja preko neta. Medjutim iako osjeća da je gay, ne poznaje pederski karakter.
Film me je podsjetio na moju srednju školu, kada sam se intezivno družio sa jednim momkom koji je kasnije odselio iz grada. Bio je jako popularan u gradu i sve su ga cure obožavale. Jednom smo listali neke časopise u kojima su na duplericama bile gole žene. Mislim da se zvao START.
izvadili kite pa drkamo i gledamo slike. Ja više gledam u njegov kurac nego slike pa baš uživam. kaže on meni ajde mi gati drkaj, drugačiji je osjećaj sa tuđom rukom. Ja se pobunih pa mu rekao , ajde ti meni. On pljune u dlan pa ga lijepo ovlaži i kaže, vidiš kako je dobro. Ja samo što nisam svršio, prekinem ga i uradim isto.
Poslije tog iskustva često smo drkali zajedno. 


Tom, 16, lives in a small town in Bavaria and is about to admit his homosexuality to society. Being mobbed and threatened in school and after some exiting experiences he overcomes his own barriers and makes his dream come true: getting into contact with others. The Story tells us from Tom, he is gay, he is chatting with other gay boys over the internet, but he would never admit it in front of others. By coincident he finds out, that Nikias - one of the cool guys in school, who mob Tom - likes to have sexual contact with boys as well. To be more accurate: Tom finds Nikias having sex with another guy on a couch. And on top of that, there is this very cute boy from the candy shop...
Visit: Orvel.Me
outnow-fi

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me