27 December 2012

Is It Just Me? (2010)

ijm

Is It Just Me? (2010)



Director: J.C. Calciano 
Writer: J.C. Calciano
Genre: Comedy, Romance 
Country: USA 
Language: English 
Duration: 93 min
Year: 2010






Stars: Nicholas Downs, David Loren and Adam Huss


























Is It Just Me 2Nekako se osjećam umorno, a ništa teško ne radim. Svaki dan mi je isti i kao da sam zaglavljen u nekoj Zoni Sumraka. Jutarnja kafa, internet, drkanje, tuširanje, pranje zuba i odlazak u kafić u koji sam upisan kao inventar. Nakon toga posao, pa odlazak kući, ručak, opet internet, odlazak kod prijatelja, pa opet kući, internet , drkanje i spavanje. Uz manje izmjene u redoslijedu navedenog protiču mi već dvije godine. Vikendom sve to naruši poneki neznanac koji me prodrma u krevetu, tek toliko da me podsjeti da predstoji nova dosadna sedmica.
Dosadilo mi je i ćaskanje na romeu u kojem se stalno ponavljaju pitanja tipa: opis i šta voliš? Koliki ti je? Sad već i ne odgovaram na takve poruke. Ponekad nekome napišem volim da idem na ribanje, volim zimi da odem u planinu da pravim snješka bijelića i da se grudvamo.
Volim da zapečem krompir u rernu i da mažemo kajmak preko njega uz neku dobru staru muziku. Smješno zar ne? Mora da zvučim kao penzionisani gay kojemu su dosadile pederske priče.

is-it-just-meČovjek se može osjećati usamljeno čak i onda kada ga okružuje dosta ljudi. Lijepo je kada te pozove prijatelj na piće ili na večeru kod njega doma, ili kada te neko iz familije pozove na neko slavlje, kolege na druženje ili komšije na kafu. Život bi bio jadan bez tih mali stvari, ali kada se vratim doma opet se osjećam usamljeno. Naprosto volio bih da mi dođe neko da zajedno napravimo vrhunske špagete sa tunjevinom  i uz vino osjetim obostranu želju da nam se ti trenuci nikada ne završe. Da uživam kuckajući ovaj blog dok mi neko kuva kafu ili se naprosto muva tu po kući.
Za ovakva stanja postoje romantične komedije kao što je ova, čisto da vas podsjeti da niste jedini i da ćete več možda sutra upoznati nekog ko će se pohvaliti da sprema najbolje špagete u gradu i da želi da ih spremi samo za vas.
Ovaj film nam baš ne govori o špagetama ali kad se nađu dvije srodne duše onda je dovoljna i jedna gitara da vam razgali srce. Nije neko remek dijelo,ali će vam sasvim sigurno uljepšati neko dosadno poslijepodne uz kokice i kafu.U svakom slučaju ljepše nego isprazno dopisivanje o tome kolika vam je kita i šta volite?!
Film ima gomilu nedostataka i djeluje amaterski napravljeno, ali i pored toga ima zanimljivih momenata koji će raznježiti većinu usamljenih romantičnih gledalaca.


Tender, heart warming, fell in love with it by jryer-962-449447 (United States)IMDB
isitjustmeguitar082510This one pleasantly surprised me. I am a sucker for the romance films especially when the characters are honest, capable of showing true tenderness, even though they are acting. And this film did not disappoint.  Along the lines and similar to the 'Eating Out' series of films, with the sweetness of 'Latter- Days', this film was fun and a pleasant treat.
I really liked how Blaine (Nicholas Downs) played his role. His acting was amazing and refreshing. Full of heart and soul I fell in love with him at the start of the film and he carried me through to the end.
And then there was Xander (David Loren) This is the first time I have seen him on camera and he captured my heart as well. Besides being incredibly cute with the sexiest accent, this kid can act! Wow, he really played his character with such honesty.
These two were truly exceptional and amazing actors. Not discounting the other characters. This film had just the right amount of sexy and sweet. Blaine's roommate is gorgeous!
If you are into romance with a comical edge, you must see this film!
And if you happen to be alone single dreamer, hoping, wishing for that first or next love, may this film help you see that true love is not about who you are, what you look like, but what's inside that counts.



Visit: Orvel.Me
isitjustme-fi

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me