23 December 2012

Running Without Sound (2004)

Running Without Sound

Running Without Sound (2004)


Director: Judd King
Genre: Short movie
Country: USA 
Language: English 
Year: 2004 
Duration: 12 min

Stars: Trace Barnes, Bryan Bukoliski and Scott Clark



rws4Sean je srednjoškolac koji trenira trčanje. Nakon što ga je Derek odbranio u svlačionici od napadnog druga iz tima postaju prijatelji. Sean komunicira sa njim preko notesa na kojem razmjenjuju rečenice. Osjećajući privlačnost koja prevazilazi prijateljstvo Sean pokušava da to iskaže. Na koji način to prihvata Derek pogledajte u ovom sjajnom kratkom filmu.
Ponekad se ne usuđujemo reći ono što osječamo plašeći se da to neko ne zloupotrijebi i povrijedi nas. Međutim postoje situacije kada tu granicu moramo preći naprosto jer tako osjećamo i želimo to da pokažemo. Treba paziti da to uvjek uradimo na jedan iskren, jednostavan način koji nije napadan, ali jasno pokazuje šta želimo u datom trenutku. Podsjetilo me na jednog prijatelja i način na koji sam se upoznao sa njim. Nakon dugog kuckanja po internetu dogovorimo se da dođe kod mene. Pili smo vino cjelo poslije podne, predveče smo i večerali. Kako je vrjeme prolazilo u nama je rasla želja da još nešto kažemo o sebi i načinu na koji razmišljamo kako bi se što više zbližili. Kada je došao trenutak da on mora poći doma, u hodniku ispred ulaznih vrata se okrenuo prema meni i poljubio me. Dovoljno da mi na lijep način kaže šta misli. I danas smo prijatelji iako sada živi daleko.


rws1At a Los Angeles high school, Sean, who's deaf, runs cross country. He's the victim of some locker-room teasing that a teammate, Derek, puts an end to. In a stab at friendship, Sean stops by Derek's apartment to invite him to run with him; Derek invites him in. They communicate writing notes, and not everything goes smoothly. Then Sean and Derek exchange a glance in which Sean discloses his attraction to Derek. How will Derek respond? What can come of this?

Visit: Orvel.Me
rws-fi

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me