19 December 2012

Kali Ma (2007)

kalimaKali Ma (2007)

Director: Soman Chainani
Writer: Soman Chainani 
Genre: Short movie
Country: USA, India
Language: English, Hindi 
Duration: 14 min

Stars: Brendan Bradley, Manish Dayal and Kamini Khanna











kalima3Jeste li se kada susretali sa majkama svojih ljubavnika? Mislim na okolnosti da majka zna da ste obadvojica pederi. Meni se desilo da me moj tadašnji ljubavnik upozna sa svojom majkom u stilu : Mama, ovo je moj dečko! Ja propadoh u zemlju, da sam mogao nestao bih sa mjesta zločina odmah.
A majka me lijepo uhvati pod ruku i reče: Idemo u pozorište. Usput mi je rekla kako joj je drago da joj je sin našao nekog našeg čovijeka, a ne nekog belosvjetskog probisveta! To se zove super mama! Žena ima srca i za sina i za sebe!
Ova kratka priča me je jutros slatko nasmijala. Poluđela majka ide da brani sina pedera. Nakon što joj londonski mangup isprebija sina, mama se baci u osvetničku akciju!

When an Indian mother finds out her son is the victim of a vicious bully, she delivers her own brand of vigilante justice. Part electric action thriller, part exhilarating comedy, KALI MA finds the secrets that divide mothers and sons and the love that brings them together.
Visit: Orvel.Me
kali-ma-fi

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me