08 November 2012

One on One (2010)

o One on One (2010)  
Director: Luis Fernando Midence Scenario: Luis Fernando Midence Genre: Short, Sport, Comedy, Romance Country: USA 
Year: 2010 
Duration: 10 min
Rating: 5.8/10


Actors: Gerry Altamirano, Robert Bell, Timothy Paul Brown, Shain Clark, Gregory Alan Cooke, Braulio Cruz-Ortiz, Alekz Gerard, Ryan Hill, Charlotte Livingston, Erica Manuel, Nick McMahan, Shelley Ohmes, Crystal Taboada, Erica Wrice, Cheol Young Park



      
Dosta nas voli što je muško i uživa u tome! Naravno ima i onih koji više vole da budu muško u ženskim krpicama, a ima i onih koji vole da budu žena u muškom tijelu! Sve u svemu o ukusima se ne može raspravljati! Lično volim da sam muško u muškom tijelu, a volim seks sa istim kao ja , pa ko koga - nek mu je sa srećom!
imagesPrije jedno dvije godine sam bio sa jednim likom koji je sebe predstavljao kao skoro 100% str8 osobom, ili da budemo precizniji na skali 95% ( njegova procjena) Iako mi je to bilo jako smješno, shvatajući da je to ipak naš crnogorski sindrom nisam zamjerio pa sam se vidio sa njim! Pravi pravcati date! Piće, večera, priča o ženama, sportu, politici, po neki vic i na kraju odemo kod njega doma! Ne zna se ko je više napucan testosteronima , on ili ja! Vrata se zaključavaju , poljubac, brzo skidanje i teturanje do  kreveta, kao u nekom filmu! U jednom momentu nedoumica: Oće on mene da zaskoči, ali ja napaljen ko bik oću isto! Rvanje koje je potrajalo 5-6 minuta i ja popustim. On mi ga sav sretan uvali i izjeba me baš muški! Nakon toga ja ustao da vidim šta ima za popiti, a on : zašto si ustao iz kreveta? Ja rekao pa da vidim šta imaš za popiti , nećemo se valjda sada maziti i ljubakati! A on eeej pa i mi muški volimo i da se mazimo i ljubimo, a volimo i čokoladu zar ne! Vratih se u krevet, zaglismo se a ujutro sam se probudio sa njim oko mene! Gledao sam ga dok spava i izgledao mi je kao neki nježni dječak uspavan, željan muške topline! Totalno gay!
Ovaj film nam govori o dvije strane nas muških. Jedna sasvim macho, puna testosterona, agresivnosti, strasti i želje da vladamo svjetom, a druga nježna emotivna, umiljata koja uz najljepšu muziku pleše u nama!
From GayCeluloid.com
380Built on solid production values, this University of Texas, Dallas student production charms with the tender tale of a pair of gay lovers, only for one to be more at ease in expressing his sexuality in public, than the other. Not that this suits macho lover boy Trevor who views affectionate lip-service from his latino partner Alex, even when on an empty basketball court, as some form of social statement. Only could a gentle waltz under the tuition of Ms Hilda see Trevor finally lower his guard, one-on-one style?
Made in collaboration with The Dance Ensemble at the University of Texas, Arlington, here writer and one3onedirector Luis Fernando Midence of Affinity and More Coffee fame delights with a short film that is gay to the core. For in a world in which many a man, sexuality and indeed ethnic origin aside, finds it difficult to openly express their emotions, this short resonates with the beauty of dance as a means of binding lovers together.
True the result is far from earth shattering. But then it was never intended to be, given the allure of this piece lies in the dance class itself, one in which looks of alarm are courtesy of the raised voices of warring parties, rather than a gay couple taking to the floor. That first time actors Timothy Paul Brown as Trevor and Braulio Cruz-Ortiz as Alex create a believable "working it out" relationship, makes for a sweet tale of Come Dancing, sexuality irrelevant style. Need more be said?


One On One (short gay film) from GuatGuy on Vimeo.
Visit: Orvel.Me

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me