30 November 2012

Caught Looking (1991)

cl-ccCaught Looking (1991)

Director: Constantine Giannaris 
Writer: Paul Hallam
Genre: Short movie 
Country: UK 
Language: English 
Year: 1991 
Duration: 35 min




Stars: Louis Selwyn, Bette Bourne and Derek Van Weenen




cl2Da li ste pomalo voajeri?
Ljeti volim da odem na neku udaljenu nudističku plažu. Posebno početkom ljeta kada nema mnogo ljudi. Jedne godine odem na Plave horizonte , blizu Tivta. Još je sve bilo zatvoreno,sezona nije počela, a hotel koji je sada srušen je bio zatvoren. Odem na stijene lijevo od glavne plaže i prošetam se do samog kraja uskog puta koji se jedva probija kroz makiju i stignem u prelijepu uvalu. Nikoga nije bilo tamo i ja oduševljen prostrem peškir, ukljucim muziku na mobilnom telefonu i uživam. Nakon jedno sat vremena dođoše neka dva čovjeka, srednjih godina. Očito im nije bilo milo što sam zauzeo najljepše mjesto, ali morali su se snaći.
Posmatrao sam ih. Nisu htjeli da se ponašaju pederski kao u nekom gay klubu, već su glumili str8 prijatelje koji eto vole da se kupaju goli. Neopisivo sam uživo posmatrajući ih kako se gledaju, napaljuju bez i jedne izgovorene riječi ili suvišnog pokreta pričajući o nekim ljudima i politici. Goreći od želje da nešto urade, da se dodirnu ili naprosto zgrabe jedan drugoga.
cl6Ali tu sam ja, posmatram. Ne namjeravam nikuda da idem. Prolazi dan, i sunce polako zalazi. Mi još tu. Ja se u jednom momentu okrenem i oni viđeše da sam napaljen. Pogledam ih tako da vide da mi nije mrsko što su tu. Ne treba ni reći da su se promjenili u potpunosti, ponašanje, glasnost, pokazivanje napaljenosti, želja... Postalo je javno i nesputano.
Voajerizam je dio ljudske prirode. Posmatramo  i zadovoljavamo znatiželju, a ponekad i sopstvene seksualne potrebe.
Ovaj kratki britanski film priča upravoo tome. Kako i na koji način šta gledamo. Uhvaćeni pogled, zarobljen u trenutku nepažnje nije uvjek slučajan. Desi se i kada želimo da bude primjećen.



cl1A man sits at his computer and logs onto the interactive game "Caught Looking." He watches as he guides his virtual self through passages, in black and white. He considers but passes on opportunities with rough trade, a teen boy, a threesome, sex in a public toilet, and the kitsch of retro 50's muscle mystic in the Grotto of Tiberius. He sends his virtual self back to a pair of sailors, whom he films in 8mm. Then he meets a young man, a Tunisian named Karim. The man at the computer screen is interested. His ironic and self-mocking commentary ends; his tone changes. What will happen with Karim? Has our virtual voyeur been caught looking?


Visit: Orvel.Me

caught-looking

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me