15 April 2012

Making Love (1982)

making_love-1982-dvdcover2Making Love (1982)

Director: Arthur Hiller
Writers: Barry Sandler, A. Scott Berg (story)
Genre: Drama
Country: USA
Year: 1982
Runtime: 113 min
Stars: Michael Ontkean, Kate Jackson and Harry Hamlin

Watch online HERE ( English –without subtitles)
ili
OVDJE ( sa titlom )







02 MATRIMONIO PERFECTOJoš jedan film za nedeljno poslije podne u gay porodičnom krugu. Zach je uspješan doktor koji je već osam godina u vezi sa Clare, takođe uspješnom ženom. Planiraju da kupe kuću, stupe u brak, imaju djecu i budu sretni do kraja života. Dosadnooooo! Ali i Zach osjeća da je to dosadno, mada nije siguran i zašto ima takav osjećaj. Onda upoznaje Berta, starijeg momka, pisca, novelistu koji je gay.
Svaki "str8" kad tad naleti na nekog pedera i to je neminovnost. Ono što razlikuje pedera od str8 čovjeka je iskrenost. Pederi su naučili da lažu, petljaju, uskaču u tuđe krevete koliko god mogu ili u svoj krevet mjenjaju likove češće nego čaršave.  Nemojte se ljutiti ako ste se prepoznali u ovome, pomirite se sa sudbinom da ste takvi.
03 BURTZach naravno ove osnovne pederske činjenice ne zna, pa očekuje da su emocije , iskrenost i uzajamna podrška nešto što treba da krasi svaki ljudski odnos.
A peder ko peder, uvjek nađe neko obrazloženje da odgurne nekoga ko insistira na tome. Najbolji razlog je - strah da ne bude opet povrijeđen!
U zadnjih pola godine sam opet sebi dopustio da se upetljam u vezu sa oženjenim čovjekom. Ista priča on iskren toliko da ne umije da sakrije ama baš ništa. Insistira na ljubavno-prijateljskom odnosu koji bi mu omogućio da zadrži dosadašnji život , ali i mene. A ja? Da li je to ono što meni treba? Znam da nije, ali kako da ga ostavim kad sam mu već rekao da ga volim?! Ma sranje, znam da i on mene voli, ali već znam kraj naše priče, a po dosadašnjnem iskustvu nikad nije happy-end!
Film sam titlovao i barem mi se zahvalite na tome jer sam se dobrano namučio pošto je film na youtube isječen na 8 djelova.
Možete ga pogledati OVDJE.
Trailer:

makingloveA successful young L.A. doctor and his equally successful television-producer wife find their happily-ever-after life torn assunder when he suddenly confronts his long-repressed attraction for other men. Zach and Claire live a comfortable life secure in their love for one another when Bart, a swinging L.A. novelist, walks into Zach's office and awakens unfamiliar feelings in him. In a move which leaves him wracked with guilt, Zach cancels dinner with his wife in order to go out with Bart. He is inexplicably drawn to this man who seems intent on keeping him at arms distance. Why can't Bart allow their relationship to grow? he wonders.

07 ENCONTRANDO LA PAZExasperated, he asks Bart, "Do you snore? Does anybody ever get a chance to find out?" As Zach's absences become more and more frequent, Claire's concern manifests itself in the suspicion that he is having an affair with another woman. Jilted by Bart and feeling alone for the first time in his married life, Zach resolves to tell Claire the truth about himself. Predictably, Claire is shocked that she could have known so little about the man she has loved for so many years and accuses him of deceiving her from the very start. Written by Mark Fleetwood mfleetwo@mail.coin.missouri.edu

Trailer:
Watch Online HERE

01 MAKING LOVE  Visit: Orvel.Me

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me