03 April 2012

Sunday Morning (2001)

 

sunday-morning-coSunday Morning (2001)

 

 

Director: Robert Farrar
Writer: Robert Farrar
Stars: Matthew Waite and Alex McSweeney
Genre: Short movie
Country:
UK
Year:2001
Runtime:15 min

 

 

Svako dobije ono što želi, makar za to morao i da plati.

3Ovaj film me je podsjetio na druga iz Beograda kod kojeg sam svratio da se vidimo nakon dosta godina. Naručio je roštilj,uzeli ladno pivo pa sjeli na terasu da pričamo, hvala bogu imamo o čemu.  Ja ga pitam kako to da nije sa nekim, već dvije godine. On kaže dobro mi je i ovako veza je nešto što mi ne treba. Sad ću da pozovem komšiju da nam donese pivo i da nam isprazni pepeljaru. Ja malo zbunjen, al ne rekoh ništa.
Ulazi neki momak, predstavi se, a ovaj moj drug mu kaže da ostavi ta piva u frižider i nama donese hladna. Poslije mu kaže isprazni pepeljaru i ćuti. Ja i dalje zbunjen. Ne znam šta da pričam. Pitam ga za jednog našeg str8 druga? On kaže da se viđaju ponekad, ali ne često kao prije, u trenu spusti trenerku do koljena i vikne: Jasmine dođi da mi pušiš kurac, puna su mi jaja! Ovaj se bez riječi sagne kao pas.
Kaže meni taj drug nemoj da se tako čudiš Jasmin je dobar momak ali ja volim da ga maltretiram. Da ne dužim mnogo, kasnije  ga je ovaj moj drug jebao predamnom dok je ovaj vrištao kako ga boli guza. Jasmin se pozdravio sa nama i rekao da mora da ide doma i da mu je drago što me je upoznao.
Čudna neka veza!

In his dream home, Matthew brings his handsome boyfriend, Dominic, breakfast in bed. But the idyll is shattered by Dominic's increasingly monstrous and bizarre behaviour.

 

Visit site:  Orvel.Me

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me