03 April 2012

Waves (1999)

bolgene-fi

bolgeneWaves (1999)
Bolgene (original title)

 

Director: Frank Mosvold

 

Writers: Oyvind Ellenes, Frank Mosvold
Genre: Short movies
Country: Norway
Year: 1999
Runtime: 11 min

Stars: Erik Ferguson and Stian Barsnes Simonsen

Ovo je priča o dva prijatelja koja osjećaju da dolaze vremena kada će se njihovi životi izmjeniti. Priča o prijateljstvu i ljubavi koju će pamtiti i po tome što nije prerasla u nešto zbog čega bi možda bili sretniji ili se možda pokajali. Ipak, jedan drugome su rekli - Volim te!

Vjerovatno se svma desilo da ne uradite nešto što u tom trenutku jako želite zbog straha da ne upropastite to što već imate. Da li ste kad pomislili da je to obostrano. Jednom mi se na fakultetu desilo da mi je tada najbolji prijatelj upao pod tuš. Smijao se ko lud i rekao kako se super osjeća što je samnom go u tako malom prostoru. Ja mu rekao da je bolje da i ne okreće leđa, a on mi se približio kao da oće da me poljubi i htio nešto da kaže, ali nije rekao, a ni uradio.
Više se nikada to nije ponovilo.
Prije dvije- tri godine smo se ponovo sreli. Otišli na piće da ispričamo jedan drugome o našim životima. Tada sam mu reko: Znaš šta mi je žao, jednom smo bili pod tušem i ništa se nije desilo. Uvjek se pitam da li bi to nešto imjenilo? A on meni: Mislio sam da ne želiš to, al ko zna, možda sada nebi pričali.


A relationship between two teenagers bordering between love and friendship. It is also a movie touching the fear of growing up, becoming adult, becoming alien to each other. It is made following the rules of Dogme95, but actually it breaks a lot of them.

Visit: Orvel.Me

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me