18 April 2012

The Postcard (2007)

postcard-fi

postcardThe Postcard (2007)

 


Director: Josh Kim
Writer: Josh Kim
Genre: Short movie
Country: South Korea
Year: 2007
Runtime: 15 min

 


Stars: Suh Inwoo, So Yun Park and Sun Zoo Park

Lijep momak svaki dan šalje sam sebi razglednicu, paket ili pismo kako bi mu ga donio poštar u kojega je potajno zaljubljen. Na jednoj razglednici je napisao: "Tvoje oči, tvoja kosa, tvoj osmjehi uniforma su lijepi." Službenice u pošti nagađaju kome je to namjenjeno....
FIlm je je podsjetio na jedan događaj od prije nekoliko godina. Svaki dan sam nakon posla u jednoj trafici kupovao cigare. Radio je jedan lijep momak koji bi je uvjek djelovao nekako zbunjeno. Jedan dan dok sam sjedao sa drugom u kafiću i pio kafu on naiđe , nasmije se i kaže: "Drago mi je da vas vidim ovdje" i produži.
Ja isti dan poslije podne na trafici kupujem cigare i kažem mu: "Drago mi je da te vidim ovdje, a biće mi još draže ako sledeći put popijemo kafu zajedno."

 

 

A post office clerk mistakenly thinks that a customer is trying to get her attention by writing open love letters on postcards he sends out. However, although he is trying to catch someone's attention with these missives, they are actually meant for another postal worker.

Visit: Orvel.Me

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me