04 March 2012

Anything Once (1997)

anythingonce1997
Director: Dan Aeberhard
Writer: Dan Aeberhard
Genre: Short movie
Country: USA
Year: 1997

Stars: William Gregory Lee, Michael D. Arenz and Dean Jacobson

Poslije jedne zabave postalo je očigledano da Joey nikada nije imao sex.Njegov najbolji prijatelj Mike odluči da mu pomogne da doživi prvo iskustvo sa ženom.
Joey priča o tome sa Majkom i kako zamišlja sex sa ženom ili sa muškarcem sve jedno.
Mike ga pita jesi li ti gej, a ovaj mu odgovara : hej ja sam čovjek, nije bitan sex.
I tako sve krene, Joey prvo iskustvo sa ženom, a Mike prvo iskustvo sa...

Jednostavna priča, zar ne?
Kakvo je bilo vaše prvo iskustvo sa ženom? Ja samo popio skoro cjelu flašu vina, a ženska mi je u tom momentu izgledala kao neki monstrum. Digao mi se samo zato jer ga je odmah strpala u usta.
Sutradan sam prijatelju rekao da mi se sex uopšte ne sviđa i da ja to nikad više neću da radim. Ljepše mi je jedrenje na moru, sport itd. Sex je stvarno bez veze!
Srećom jedan prijatelj me je brzo razuvjerio! Sex je zaista sjajan, ali sa muškarcem!


Your best friend is straight. You are QV. Needless to say, your friend has never slept with a guy. You haven't done it with a girl. But in an indecent proposal kind of way, what if? That's the premise of Dan Aeberhard's  film "Anything Once," which premiered in July at Outfest '98.

After a party that Mike throws one evening, it becomes apparent that Joey has never slept with a woman, and Mike makes it his mission to try and persuade Joey to try it.

 
aberhard

Dan Aeberhard

Visit Gay Themed Movie site Here

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me