29 March 2012

Al buio (2005)

Al-buio-fi

Al buio (In the Dark)

Al buio (2005)

Director: Fabio Mollo
Writers: Iosella Porto (screenplay), Fabio Mollo (screenplay) Genre: Short movie
Year:2005
Country: Italy
Runtime: 11 min


Stars: GiuseppeForli, Daniele Grassetti




Dva cimera, iako se vole na neki njima svojstven način pokušavaju da žive normalan život. Jedan od njih ima dejt sa curom iz škole, a drugi totalni gay postane ljubomoran i opsesivan do granice devijantnosti.
Nekad naprosto nismo ni svjesni koliko smo vezani za nekoga do trenutka kada ili treba nastavimo život bez njega ili da ga povrijedimo.
Ovaj kratki film me je podsjetio na jednu scenu pred raskid sa jednim zadrtim podgoričaninom. Sada mi je to sve smješno, ali u onom ludilu kada je nastalo prepucavanje i svađanje u nekom momentu sam mu rekao: Uostalom i seks nam je katastrofa, uvjek se jebemo na isti način.
Sada se tome smijem i nejasno mi je kako sam to uopšte mogao reči.


Sometimes eroticism lays hidden in that moment suspended within the space that separates two bodies which cannot touch each other.

Visit Orvel.me

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me