24 January 2008

Brokeback Mountain (2005) ****PREPORUKA****

Brokeback Mountain (2005)

Sretan ti rođendan Batoooooo! Ovo je prvi film koji smo zajedno pogledali! I do današnjeg dana ostao je najbolji ! Ti znaš zašto! VOLIM TEEEEEE!
Ovo je priča o tebi i meni druže moj, nadam se da se neće završiti kao u filmu!


Ovo je film koji u meni još uvijek izaziva najjače emocije. Danas sam ga opet pogledao i potresao se kao prije dvije godine kada sam ga prvi put gledao. Na neki način odslikava moj život sada.
Film sam prije dva ljeta gledao sa čovijekom kojeg volim i voljeću dok sam živ. Daleko smo fizički, al u srcem smo uvijek blizu. On oženjen, ima svoj svijet, svoj život, ja opet isto tako, al živimo za dane kada čemo se opet sresti i zagrljeni čutati satima.
Zato kada god pogledam ovaj film nemogu a da ne zanijemim, a da nešto moram reći siguran sam da bi zamuckivao.
No da se vratim na film, da ne opisujem sebe i moj život na ovom mjestu.


Radnja drame se bazira na adaptaciji kratke istoimene priče američke kniževnice, dobitnice pulitzerove nagrade, Anne Proulx, a scenario napisali su Teksašanin Larry McMurtry i Anna Ossana. Film je zbog svoje specifične priče postao interesantan puno prije no što se zavrtio u kinima.

Priča počinje jednog jutra, šezdesetih u konzervativnim pustopoljinama Wyominga kad se Ennis Del Mar (Heath Ledger) i Jack Twist (Jake Gyllenhaal) susrecću na dogovoru za posao kod lokalnog rančera Joea Aguirrea (Randy Quaid). Do tog trenutka obojica su bili prilično uvjereni u to da su stalan posao, žena i djeca sve što žele od života. Kad ih Aguirre pošalje da rade kao pastiri u pitoresknom okružjenju planine Brokeback, Ennis i Jack nađu se u situaciji o kojoj nisu ni sanjali. Duboko prijateljstvo i poštovanje ubrzo prerastaju u intimni odnos pun nježnosti. Po završetku ljeta, moraju se vratiti svojim životima.



Ennis ženi Almu (Michelle Williams), srednjoškolsku ljubav, dok Jacku za oko zapinje teksaška kraljica rodea Lureen Newsome (Anne Hathaway). četiri godine kasnije, Ennis, koji je kao i Jack u međuvremenu postao otac, prima razglednicu od svog brokebackovskog prijatelja koji je na proputovanju kroz Wyoming. Ubrzo se pokazuje da osjećaji s planine nisu bili samo mladenački hir, a njihova veza, koja je s godinama ojačala, više ne može ostati dobro čuvana tajna...

Film obiluje prelijepim pejzažima planine koja godinama čuva njihovu tajnu, na koju se se ova dva kauboja sretala dva tri puta godišnje.
Dobitnik 3 Oskara, sa šest nominacija, ovaj film predstavlja prekretnicu u gay kinematografiji i njenom ulasku u svačiji dom.

Director: Ang Lee
Writers (WGA): Annie Proulx (short story)
Larry McMurtry

Release Date: 16 December 2005 (USA) more
Genre: Drama / Romance more
Tagline: Love Is A Force Of Nature
Plot Outline: Based on the 'E. Annie Proulx' story about a forbidden and secretive relationship between two cowboys and their lives over the years.

Plot Keywords: Bar / Movie Theater / Lost Love / Gay Love / Thanksgiving more
Awards: Won 3 Oscars. Another 76 wins & 64 nominations

Uloge:


Heath Ledger ... Ennis Del Mar
Jake Gyllenhaal ... Jack Twist
Randy Quaid ... Joe Aguirre
Valerie Planche ... Waitress
David Trimble ... Basque
Victor Reyes ... Chilean Sheepherder #1
Lachlan Mackintosh ... Chilean Sheepherder #2
Michelle Williams ... Alma
Larry Reese ... Jolly Minister
Marty Antonini ... Timmy
Tom Carey ... Rodeo Clown
Dan McDougall ... Bartender #1
Don Bland ... Biker #1
Steven Cree Molison ... Biker #2
Anne Hathaway ... Lureen Newsome

23.01.2008. Iz današnjih novina:
Glumac Heath Ledger pronađen je mrtav u svom apartmanu, saopštila je njujorška policija. 28-godišnji Ledger je pronađen u svom stanu na Manhattnu, a tijelo je zatekla njegova kućna pomoćnica.

Dojavu o dogđaju primili su vatrogasci, koji su se odazvali na poziv u pomoć zbog navodnog srčanog udara, no u stanu su zatekli već mrtvo tijelo glumca.

Ledger je glumio jednog od dvojice kauboja koji su održavali tajnu homoseksualnu vezu u filmu "Brokeback Mountain" iz 2005. godine.




English: ( From IMdB )
Author: undone001 (undone001@yahoo.com) from Texas, United States

I'm 23, and I find it hard to write this review. I saw the film exactly one week ago today and not a moment has gone by when I don't ache. It finds me in the shower; it haunts me in bed; it has filled my mind and clings to my thoughts, and it won't let up. I try to lie to myself, to find some solace by saying that it's just a movie, but I know better. Jack and Ennis are alive, and they represent so many aching people, so many untold stories. There is no contrivance, no manufactured importance; there are no tricks. Brokeback Mountain tells, with painful honesty and frankness, the story of two men's lives and nothing more. Whether you are gay or straight, it doesn't hit close to home: it hits you. Brokeback Mountain is a place we all most desperately yearn to go. It's where we can be free. It feels funny to say that Brokeback Mountain is my favorite film of all time, because I think it almost an injustice to call it a film at all, or to critique its incredible technical sophistication. Somehow Brokeback Mountain transcends that. I could hear a thousand speeches celebrating diversity or read a hundred love stories and not be absolutely broken in just two hours as I was after this film. I've never felt waves of nausea come over me as I did sitting in that theater, my face contorted as I watched truth and honesty spill from the screen and onto moviegoers who had no idea what they were in for. I am usually the first to point out bias, so I know my words might be mistaken for favoritism or blind loyalty. They should not. This movie will change your existence. I find so many things in my life trivial now in the wake of this film---for me, watching it was truly like having a near-death experience. And am I better for it? Yes. Broken and undone, but better. For once in my life, I feel hope, and I've seen love



2 comments:

  1. Film je na mene ostavio toliki emotivni utisak da nisam spavao celu noc.I ja sam sebe jednim malim delom pronasao u ovom filmu, vredi pogledati

    ReplyDelete
  2. Odlican je. Remek djelo

    ReplyDelete

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me