18 January 2008

Flirting with Anthony (2005)


Flirting with Anthony (2005)


Kad sam počeo da gledam ovaj film pomislio sam da sam opet naletio na neki Sado-mazo film i skoro da sam

odustao od daljeg gledanja. No što sam ga duže gledao, film mi je postao zanimljiviji I odgledao sam ga do kraja. Neradi se o nikakvom sado –mazo filmu , iako ima i takvih elemenata nego o romansi.

Neki lik zapada u nevolje sa nekom bandom koja ga zatvara u neku garažu i muči ga. Spašava ga jedan momak iz bande.

Odlaze i zaklinju se da se nikada više neće vidjeti.

Film vrvi od explicitnih scena, kao da je rađen u nekoj Evropskoj produkciji.

Po meni može mu se dati prosiječna ocjena , te ukoliko niste sa neta skinuli neki film sa boljom preporukom

pogledajte ga !



No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me