04 September 2009

Kenedi seženi (2007)

Kenedi se ženi (2007)

Director: Želimir Žilnik
Scenario: Želimir Žilnik
Genre: Drama, Documentary
Country: Serbia
Year: 2007
Duration: 80 min
Rating: 6.2/10

Actors: Kenedi Hasani, Salji Hasani, Beni Halitii, Max Steiner, Philipp Eisenmann, Sladjana Pavlica, Maksud Humo, Ethem Saygieder

Description:
Ljetos mi je jedan prijatelj poslao link za ovaj film, sacuvao sam mail i tek nedavno skinuh taj film da ga pogledam.
Želimir žilnik je na ovom blogu već predstavljen filmom Dupe od mramora (1995)
Film prati životnu priču Kenedi Hasanija, lika koji je deportovan iz Njemačke natrag u Srbiju! I sada pola filma ide na NJemačkom , trećina na srpskom i trećina na valjda romskom jeziku!
Kenedi se muva po gradilištima i pokušava da zaradi koju paru kako bi isplatio dug koji je napravio da bi napravio kuću. Al ko još dobro plaća cigane. zato se povremeno bavi i prostitucijom, jebe vremešne dame i očajnike pedere! Ono što je ovaj film svrstalo na ovaj blog je nešto što bih ja nazvao "ciganska biseksualnost" , nešto što je svojstveno mnogim "ciganima" sa balkana i ako smijem primjetiti u mnogim mediteranskim zemljama. Seks sa muškacima se ne smatra pederlukom ako:
- ti puše kurac , a ti ne radiš to
- ako to radiš za pare i pri tome si aktivan
- ako ne djeliš emocije sa drugim muškarcem i
- ako to smatraš zabavom


Uz ispunjenje ovih uslova ti si i dalje str8! O filmu neću mnogo pisati jer o njemu možete pročitati u tekstu skinutom sa jednog foruma. Umjesto toga ispričaću vam jednan događaj koji se meni desio u Istambulu u Turskoj. Sa jednim prijateljem odem u neko tursko kupatilo koje je na netu označeno kao gay kupatilo. Nismo zatekli baš mnogo ljudi na tom mjestu, ali kad smo već platili odlučimo da se lijepo iskupamo i osvežimo! U sauni nekoliko muškaraca, nemožeš odvojiti koji je zgodniji od koga! Mi se nešto kao počeli nabacivati, ali oni sve nešto kuliraju i jedva da su obratili pažnju na nas. Moj drug odustao o "udvaranja" Ode u bazen da se okupa, a ja se ko muva na govno zalijepio za jednog crnog turčina fenomenalnog izgleda. I malo pomalo uz priču navedem ga na razgovor o seksu. U jednom momentu on mi kaže " Ja sam isključivo aktivan!" Ja mu rekoh i ja sam kad moram, našta se on slatko nasmijao. Pitam ga nakon toga bili pristao na seks samnom i sa mojim prijateljem i on prisatne. Odemo u kabinu i tu se kao počnemo vatati, a moj prijatelj u jednom momentu kaže: "nije ovo za mene" i ode. Ja nastavih da se vatam sa turčinom i uz neko drkanje svršimo. On nakon toga reče da treba da mu platim 100 eura, a ja ostatoh bez teksta. Rekoh kako nije pominjao pare prije seksa i da sam znao da nebih pristao na to! On mi složi priču kako su svugdje kamere i da moram da platim inače me neće pustit da izađem iz kupatila. ja mu rekoh kako nema tolio novaca kod sebe i da pare i kartice držim u hotelu a da sa sobom imam samo 30 eura. Nakon dužeg preganjanja on uze tih 30 eura i ode.
Dok smo izlazili odatle bacim pogled kod portira a on se smješka i gleda nas. I onoj kućici iza pulta sve monitori na kojima sve vidiš šta se radi u kupatilu! UŽAS ! Sledio sam se od muke! Nauk za cjeli život. Trebam li vam reći da nisam više nikada pristajao na seks u Turskoj ili drugim arapskim zemljama, a da nisam prije toga rekao: Nemoj mi poslije seksa tražiti novac! Ja se jebem samo za džabe!
Kasnije sam shvatio zašto mnogi pederi obožavaju arape i turke. Kult penisa je u tim zemljama kao neka religija!
E tako se i naš Kenedi počeo jebati sa muškarcima za novac i pri tome je funkcionisao kao da je oduvjek peder! Iako je seksualno str8, kurcem jebe sve što stigne, a moralno je peder! ( karakterna osobina )
Malo više o filmu pročitajte u tekstu kji sam skinuo sa nekog foruma:
http://www.studentskisvet.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=385


Žilnikov "Kenedi" premijerno u SKC
Dokumentarno-igrani film "Kenedi se ženi" nagrađivanog domaćeg scenariste i reditelja Želimira Žilnika premijerno je prikazan sinoć u Studentskom kulturnom centru u Beogradu, uz filmove "Kenedi se vraća kući" (2003) i "Gde je Kenedi bio dve godine" (2005), posvećene sudbini Kenedija Hasanija, Roma bez jasnog porekla i prebivališta, stabilnog društvenog identiteta, socijalne i ekonomske pozicije, koga puko snalaženje i strast za životom postavljaju u niz veoma bizarnih situacija.
Premijera novog Žilnikovog filma, čija je učešće već najavljeno na festivalima u
Veneciji, Trstu i Berlinu, bila je prilika i za pregled celog serijala filmova o sudbini Kenedija Hasanija, opisanog kroz krajnje specifičnu mešavinu dokumentarnog i fiktivnog.
Njegov lik izrasta u simptom stanja današnjeg poretka, u kojem su cele populacije svedene na puku biomasu, a pojedinci, čiji društveni status nije ekonomski i simbolički osiguran, prisiljeni na stalni nomadizam.
Žilnik je započeo taj serija filmom "Kenedi se vraća kući" (produkcija Terra film i Multiradio, 2003) o ljudima koji su tokom ratova 90-ih izbegli u zemlje Evropske unije, proveli tamo više godina, izrodili decu, upisali ih u škole...
Od 2002. u "procesu re-admisije", grubom i nehumanom akcijom policije, istrgnuti su sa posla, iz škola i stanova i vraćeni u Srbiju, a u Srbiji izloženi teškoćama preživljavanja i u velikom broju slučajeva, nemogućnosti školovanja dece. Fokus filma je na položaju Roma, kao najugroženijeg dela vraćene populacije. Posebno Roma sa Kosova, kojima se onemogućuje boravak u naseljima i kućama iz kojih su od rata pobegli.
Kenedi Hasani učestvuje u sva tri filma, a u drugom, "Gde je Kenedi bio dve godine" (Terra film), posle učešća u prvom Žilnikovom delu iz te trilogije, odlučio je da ponovo ilegalno krene u zemlje EU, gde su mu ostali otac, majka, braća i sestre.
Međutim, uhvaćen je 2003. prilikom ilegalnog prelaska mađarsko - austrijske granice, te je boravio nekoliko meseci u kampu. Zatim je uspeo da prebegne u Austriju, potom u Nemačku i Holandiju.
Ekipa filma ga je srela u Beču, januara 2005, na projekciji filma "Kenedi se vraća kući", na univerzitetu. Dokumentarac prati Kenedijeva iskustva ponovnog izbeglištva i njegovo ponovno vraćanje u zemlju, gde donosi važnu odluku da počne da zida kuću, pripremajući se tako za predstojeći "postupak readmisije" kojem će ubrzo biti izloženi ostali članovi porodice.
U filmu "Kenedi se ženi" (Terra film u saradnji sa Jet.Co. - VK TV), Kenedi je izgradio kuću i ušao u dug. Baveći se raznim poslovima, on i brat pokušavaju da vrate dug. Nadnica je deset evra, a izgledi za zaradu slabi. Kenedi se odlučuje i na ljubavne usluge, u zamenu za novac. Prvo sa vremešnim damama i udovicama, a zatim i sa imućnijim muškarcima.
Saznavši za nove, liberalne zakone u EU, interesuje se za kontakte sa potencijalnim mladoženjom koji bi mu omogućio legalni status u Evropi. Nalazi Maxa na Exit festivalu, rađa se idila i čini se da je rešenje na pomolu...
Izvor: Danas


Plot: Kenedi is Getting Married (2007)
On the heels of his previous documentaries Kenidi Goes Back Home and Kenidi, Lost and Found, filmmaker Zelmir Zilnik follows his favorite subject as he attempts to pay off debts to a powerful gangster by venturing into the lucrative sex business.... less
On the heels of his previous documentaries Kenidi Goes Back Home and Kenidi, Lost and Found, filmmaker Zelmir Zilnik follows his favorite subject as he attempts to pay off debts to a powerful gangster by venturing into the lucrative sex business. Kenidi Hasani has built a beautiful home for his family, but it was financed with dirty money. Now, in order to get some seriously scary loan sharks off his back, Kenidi resorts to working jobs that pay as little as ten euros a day. When this approach proves futile, the desperate debtor vows to make some quick cash by offering himself up to lonely older women and widows in exchange for a tidy sum - later expanding his clientele to include wealthy men. Later, Kenidi learns that European laws on same-sex marriage have become mush more liberal, and makes the decision to marry a partner from the west in hopes of gaining legal status in the EU. Though a man named Max who Kenidi meets at the EXIT Music Festival seems like perfect marriage material, could this burgeoning relationship really be the answer to all of Kenidi's problems? ~ Jason Buchanan, All Movie Guide



No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me