09 September 2009

Donne-moi la main (2008) aka Give Me Your Hand

Donne-moi la main (2008) aka Give Me Your Hand

Director: Pascal-Alex Vincent
Scenario: Pascal-Alex Vincent, Martin Drouot
Genre: Drama
Country: France, Germany
Year: 2008
Duration: 80 min
Rating: 6.6/10

Subtitle: English

Actors: Alexandre Carril, Victor Carril, Anaďs Demoustier, Samir Harrag, Katrin Saß, Fernando Ramallo, Patrick Hauthier, Maya Borker, Michel Grateau, Oswaldo Parma, Elsa Malterre, Elodie Meurlargé, Jean-Pascal Abribat, Franck Guilbot, Joël Pyrene

 

 

Description:
Ovaj film nam priča priču o blizancima Antoine i Quentinu koji iz Francuske putuju u Španiju na pogreb svoje majke koju nikad nisu upoznali. Putovanje za ove naizgled identične blizanace predstavlja i njihovo konačno suočavanje sa samim sobom i onim po čemu se braća razlikuju.


Antoine je pričljiv, stalno traži društvo, otvoren i na neki nenametljiv način dopadljiv okolini, a Quentin tih povučen, i na svoj introventni način prilično asocijanog ponašanja, nalazeći svoj mir u svojim crtežima. Simbioza ove dvije potpuno različite ličnosti je izražena do te mjere da se naizgled doimaju kao jedna nerazdvojiva cjelina.
Gledajući ih kako putuju kroz seoska područja, stopirajući razne likove, vozeći se teretnim vozovima u skoro nijemom dijalogu ( nekako telepatski )
počinjemo da uočavamo kako njihova unutrašnja različitost stalno izaziva sukobe medju njima.
Tokom putovanja susreću razne prolazne karaktere, medju njima i djevojke koje povremeno kresnu, svako na svoj način. Jedan će to uraditi u autu , a drugi ni manje ni više nego na drvetu. ( majmunska posla )
Vrhunac sukoba medju njima nastupa kada Quentin na jednoj farmi dopusti sebi romansu sa jednim Marokanskim imigrantom, što mu Antoan nije mogao oprostiti, te ga je čak ponudio kao kurvu nekom liku na željezničkoj stanici za 100 Eura. 
Zaista je zanimljivo propratiti na koji način će se završiti putovanje ovako dvije različite ličnosti. Simbolično u svima nama bitiše i Antoin i Quentin, al jednog uvijek potisnemo i nedamo mu da izađe na vidjelo, preferirajući ovog drugog! Režiser ovog filma nije dopustio da u priči ima mnogo dijaloga jer to bi zacjelo uništilo ćaroliju ovog filma. Definitivno ove dvije suprotnosti i nemaju potrebu za velikom pričom, jer se i bez toga potpuno razumiju, ali i sukobljavaju.
Ponekad neugodnu tišinu nadopuni fantastična muzika i estetika dvojice protagonista u prirodi koja nam na neki način govori da se film koji gledamo stalno vrti u svakom od nas!
Mene je podsjetio na jednog momka sa kojim sam duže vrijeme bio u nekoj vrsti veze. Njegov brat blizanac je bio potpuno drugačije naravi i ako su naizgled bili isti. Jedan emotivac, a drugi nekako divlji, jedan otvoren za sve oko sebe , a drugi živi samo za svijet koji on kreira samo za sebe.
Nakon raskida sa njim shvatio sam da sam pokušao da održim vezu samo sa jednom polovinom čovijeka, dok sa drugom nisam mogao da ostvarim bliži kontakt!
I na kraju dilema, da li su blizanci ustvari jedna osoba, raspoređena u dvije jedinke ili su to dvije nezavisne ličnosti?

By ROD ARMSTRONG
Exploring the conflict and camaraderie between twin brothers, Pascal-Alex Vincent crafts an elliptical, sexy and beautifully shot debut film. Antoine (Alexandre Carril) and Quentin (Victor Carril) are magnetic yet insular siblings who hit the road from France to Spain for their mother’s funeral. Little about their past is revealed; these are boys who live almost exclusively in and for the present.


Of course, there are differences between them — Antoine is more garrulous and has a fetching scar above his left eye while Quentin is taciturn and spends much of his time drawing. Various glances and actions by both hint at jealousies, rivalries and perhaps unacknowledged attraction in their relationship, but they seem mostly content in each other’s presence.

To quench their bursting libidos, there are a couple of no-strings-attached sexual encounters, but the event that creates a potentially irrevocable rift occurs during a brief stint on a farm when Quentin has a tryst with a handsome male migrant worker. A subsequent betrayal by Antoine leads to their separation as the film builds to the subtly delineated moment when the twins find each other again, renegotiate their relationship and begin to consider their futures. 
Give Me Your Hand is almost entirely shot out of doors, and Vincent depicts a nearly feral quality to the brothers’ actions and activities. What results is something expressionistic rather than character-driven, sensual in all senses of the word, and almost mythic in scope.


Useful links: IMDBtransveados.com, www.hollywoodreporter.com

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me