15 December 2014

Chaser (2013)

Chaser (2013)Chaser (2013)


Director:  Sal Bardo
Writer:  Sal Bardo
Producer:  Max Rhyser
Genre: Short movie
Country:  USA
Language: English
Duration: 15 min
Year: 2013


Stars:  Max Rhyser, Ismael Cruz Cordova, Rachel Claire, Karin de la Penha, Laurence Cantor, Aaron Sholomenko, Michael Argilan, John Mendez


Official Sites: Official Facebook





Chaser (2013)Svako od  nas ima po neku priču koju ne bi željeli da ponove. Iz njih obično naučimo nešto kako nebi ponovili istu grešku.
Paradoks je da većina ljudi ipak mašta o situacijama koje u stvarnom životu nikada sebi nebi dopustili.
Ali šta je to kod ljudi koji pređu tu opasnu granicu koja dijeli imaginaciju od realnosti?

Chaser (2013)U ovom filmu mladi profesor koji potiče iz konzervativne porodice, uspješan u svom poslu i omiljen u društvu mašta da bude silovan, bezobzirno izjeban od nekog neznanca i sve to bez kondoma, ponižen i napunjen spremom.
Na žalost ta želja i strast prelaze granicu dopuštenog i profesor se upušta u opasne avanture koje ga odvode na jednu bareback orgiju u kojoj se na njemu izređaju pederi, bez kondoma.
U vrijeme kada je AIDS neizliječiva bolest, upuštanje u ovakve avanture je NEDOPUSTIVO!

Chaser (2013)Film me je podsjetio na jednog druga kojeg sam upoznao preko interneta. Želio je da ga jebem i ponižavam. Izuzetno zgodan, oženjen, sportista i ukratko čovjek na čijem mjestu bi mnogi voljeli da budu.
Nije ni sačekao da popijemo kafu, skinuo se i prišao da mi puši kurac. Odgurnuo sam ga i rekao da mu to nisam dozvolio da radi. Odveo sam ga u sobu i prije seksa mu opalio šamarčinu da me je zaboljela ruka. Ponižavao sam ga na razne načine i na kraju izjebao kao poslednju droljetinu, naravno sa kondomom.
Poslije smo nastavili sa kafom i pitao ga koliko često sebi dopušta takve situacije. Rekao mi je da mu je ovo prvi put. Godinama je o tome maštao i drkao ali nije smio, niti znao kako dok nije otkrio taj jebeni sajt romeo.
U startu mu nisam vjerovao, ali kasnije sam shvatio da je bio iskren.


Chaser (Full Movie) from Sal Bardo on Vimeo.
Alienated from his conservative Jewish family and community, a promising, young, gay schoolteacher seeks solace in New York's barebacking scene.  Official Selection: Palm Springs International ShortFest, Brooklyn Film Festival, Provincetown International Film Festival.


Chaser (2013)The director and star of "Chaser," the new short film about the barebacking community, spoke to HuffPost Live this week about the research and preparation involved in bringing the practice of "bug chasing" to the big screen.
"I had encountered young men...who were seeking to have unprotected sex with the objective of being infected with HIV," director Sal Bardo, who also co-produced the movie, said. "So it was something I was simultaneously intrigued by and a little disturbed by."
Chaser (2013)Comparing his movie to 2006's "Half Nelson," which nabbed Ryan Gosling an Oscar nomination, Bardo added, "I think we wanted to make a film and use that as a way to understand the motivations behind the behavior."
Star Max Rhyser agreed, saying that playing the protagonist in the movie "took over" his life for a while. As it turns out, it was his decision to make Zach a gay schoolteacher.
"I thought it was really interesting to take a character, somebody whose around our children every day, [and give him] this darker side," Rhyser noted. "It was really important for me to explore the dark and the light."
Source:Huffingtonpost


Chaser (2013)

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me