29 January 2012

Connected (I) (2008)

conected-poster

Connected (I) (2008)

 

 

Director: Nathan Brunskill
Writer: Nathan Brunskill
Stars: Michael Kirby and Dustin Varpness
Country: USA
Genre: Short movie

 

 

Zanimljivo je kako pogled može da kaže više nego stotinu riječi. Mislim da je u ovom filmu bez dijaloga Nathan Brunskill uspio uhvati jedan pogled koji kaže: Gotovo je. Podsjetio me je na jedan događaj u autu. Dvadesetak dana sam se sretao sa jednim momkom i uzivao u fantastičnom seksu. Uvijek u automobilu, ponekad u njegovom, a ponekad u mom. Međutim kako smo se sve više upoznavali tako smo shvaćali koliko smo različiti i da pripadamo sasvim drugačijim svjetovima. Jedino što nas je spajalo je sex, koji je bio ludački strastven, jedan od najboljih ikada. Jedno veče u mom autu nakon što smo se preznojili zapalio sam cigar i gledao ga kako skuplja papire i upotrebljeni kondom da bi sve to uredno složio u jednu kesicu. Uzvratio mi je pogled, neko vrijeme ćutao i onda rekao: "Pamtiću naša druženja!" Ovaj film iako traje svega 6 minuta priča jednu sličnu priču o dva momka koja su se upoznala u metrou. Zgodan je za pogledatiuz jutarnu kafu.

 

Connected from Nathan Brunskill on Vimeo.

     "Connected" is a about two lonesome people who find each other via a chance encounter on a subway train. They experience happiness in one another for a brief moment in their lives until circumstances out of their control rip them apart. However their paths may once again intersect down the line. Written by Nathan Brunskill  

Visit my New Site : http://orvel.me/

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me