02 March 2008

Love and Deaf (2004) - Short movie

Love and Deaf_thumb[1]Love and Deaf (2004)

Director: Adam Baran
Writer: Adam Baran
Genre: Short movie
Country:USA
Year: 2004

Stars: Rich Delia, Brett Hemmerling and Michael Joseph Smith

MyPhoto-080302-42_thumbKod mnogo ljudi vlada mišljenje da su pederi velike pričalice. Skoro pa da su u pravu. Posebno oni feminizirani ne umiju da ućute ni jedan tren dok su budni, osim ako im nije kita u dupetu. Neki ni tada ne mogu, a da ne pričaju.
Ostao mi je u sjećanju jedan lik koji mi je pričao kako se provodio u Londonu po gay klubovim. To nebi bilo ništa neobično da mu svo vrijeme neki momak nije pušio kurac.
Svoju priču o provodu je jedino povremeno prekinuo da bi ovom dao instrukcije tipa: "Sad mi liži malo jaja, pazi nemoj da svršim..."

Tako i u ovom filmu glavnog junaka može da istrpi jedino gluvi čovjek.

Joe (Rich Delia) is a very talkative guy. One day whilst he and his boyfriend Brad (Brett Hemmerling) are making love, he keeps on talking that prompted the latter to break up with him. Joe begged Brad not to leave him as all his previous lovers have dumped him but failed. Days later, he finds Mr. Right (Anthony J. Caruso) in the men's room.

Visit: Orvel.Me

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me