03 January 2013

Bound and Thrashed (Video 2011)

bouncc

Bound and Thrashed (Video 2011)



Director: Bradley John Smith 
Writer: Bradley John Smith
Genre: Short movie
Country: Australia 
Language: English 
Duration: 12 min 
Year: 2011

Stars: Andrew Hood, John Cunningham and London Gabraelle












BoundandThrashedZa neke stvari kažemo: Ovo nikada ne bih mogao uraditi! Ustvari nismo ni svjesni šta smo sve spremni uraditi u određenim situacijama.
Nathan je upao u psihičku krizu nakon raskida dugogodišnje veze. Njegova prijateljica Tess, zabrinuta zbog depresije u koju je upao ga natjera da ode na blind date sa starijim čovjekom za koga se uspostavi da ima neočekivane apetite.
Za neke stvari kažemo: Ovo nikada ne bih mogao uraditi! Ustvari nismo ni svjesni šta smo sve spremni uraditi u određenim situacijama.
Film me je podsjetio na jedan događaj koji ni dan danas ne mogu da definišem. Bilo mi je užasno dosadno, dug period apstinencije, a pri tome sam bio strašno depresivan. Danima nisam izlazio iz kuće i visio sam na internetu uz ispijanje enormne količine kafe.
Chatujući sa jednim likom prekraćivao sam vrijeme. Izgledao mi je normalan i OK momak. Razgovarali smo i telefonom i ništa mi nije ukazivalo na njegove "posebne potrebe" Odlučim da se nađem sa njim i odem kod njega doma. Slijedi upoznavanje u četiri oka i priča. Dopao mi se, djelovao mi je kao markantan i dominantan muškarac. To je ujedno bila i moja najveća greška u procjeni. Kad smo počeli sa seksom čovjek se spusti da mi puši kurac. Podigne glavi kaže : Ošamari me. Ja u čudu, kako da šamaram tolikog čovjeka. On opet ponovi da ga ošamarim. Blago ga pljesnem po licu, a on kaže jače. Kada sam shvatio šta želi toliko sam pobjesnio da sam ga zaista išamarao i izmlatio ga ko pseto.
Nisam uživao u tome, posebno ne u nekom seksualnom smislu. Naprosto izduvao sam se.
Zato nikad ne reci - NIKAD!



Bound And Thrashed is a story which echoes the idea that its not until we are put in a situation that may seen unnatural to us, that we can truly uncover what we desire and what we are capable of. Nathan (Andrew Hood) is depressed and unable to move on from a former lover, his concerned friend Tess (London Gabraelle) persuades him into going on a blind date with Geoffrey (John Cunningham), an older man who has an unusual appetite. Nathans encounter with Geoffrey ultimately assists him in moving on from the past and leads him to self discovery and sexual fulfillment.
Visit: Orvel.Me

bound-fi

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me