22 September 2011

Slow (2010)

slow

SLOW

Director: Darius Clark Monroe
Scenario: Harvey Gardner Moore, Darius Clark Monroe
Genre: Drama, Short
Country: USA
Year: 2011
Duration: 13 min

Actors: Carlton Byrd, Harvey Gardner Moore

Ljeto je prošlo. Doduše kažu da će biti još lijepih dana tako da ću možda još ovaj vikend moći otići sa društvom na neku plažu i uživati u nekom plažnom baru, a možda odem i solo na moju "skrivenu plažu".

Kako god vjerovatno ću imati više vremena da pogledam neki dobar film ili da se družim sa vama uz ovaj blog.

Jutros sam pogledao ovaj kratki film i podsjetio me na jednog klinca kojeg sam upoznao preko neta. Naime te zime sam bio sam doma i dopisivao sam se sa jednim momkom preko gayromea! Na njegovo insistiranje pristanem da popijemo kafu zajedno iako više volim društvo starijih osoba.
Kada sam otvorio vrata, razočarenje. Učinjelo mi se da predamnom stoji momak za kojeg nisam bio siguran ni da li je punoljetan. Tražio sam mu ličnu kartu kao da sam policajac. Piše 22 godine. Izvinuo sam mu se i rekao da udje .

Momak sjede, onako malo zbunjen. Rekoh mu da zbog načina na koji smo se upoznali , najmanje što mogu da učinim je da bar znam koliko ima godina, tim prije što sam duplo stariji od njega!

Pili smo vino , ispričali se i kada je već bilo dosta kasno rekoh mu da sutra radim i da moram na spavanje.
On me pita: zar nećemo zajedno spavati? Rekoh mu da me ne privlače mladi momci i da je bolje da ide doma. Uzeh praznu flašu sa stola da odnesem u kuhinju. kad sam se vratio dečko go golcat sjedi u fotelji. Ja onako zbunjen rekoh da izgleda da se nismo dobro razumjeli. Ustade. priđe i počne da me slowvidvata.. Ja ga odgurnem on opet.
Postalo mi smješno kako je uporan, a on kaže: ja jesam mlad, ali sam i sposoban i da volim i da ljubim i da jebem, nemoj se ponašati prema meni kao prema nekom nezrelom djetetu. dok je sve to izgovorio trenerka mi je bila spustena do koljena, a ja napaljen ko majmun!
Kada je otišao doma pomislih samo: Nikad ne reci nikad, nije sve crno - bijelo!

Ovaj film ne govori baš o tome , čini mi se da ponekad ne vidimo dobro iako su nam širom otvorene oči!

 

Slow is the story of two black men who arrange a date after meeting on the Internet. The film had previously premiered at some of the more esteemed gay film festivals, but Martha's Vineyard was its first foray into the black arena.

SLOW from Darius Clark Monroe on Vimeo.

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me