27 August 2009

Gay Top Gun: The Web Series

8-27-2009 7-27-42 PMGay Top Gun: The Web Series

Director: Dane Hanson
Scenario: Dane Hanson
Genre: Comedy, Short
Country: USA
Year: 2008

Actors: Dane Hanson, Jeff Denton, Ryan Preimesberger, James Ferris, Chad Scala, Mike Heim, Henry Foote, Brian Hamill, Justin Mortelliti, Euriamis Losada

Evo se ljeto bliži kraju, al ja i dalje radim nesmanjenim tempom. Da se ne pravdam mnogo jer sam zanemario blog, znate i sami da ljeto baš i nije neko godišnje doba kada se mnogo gledaju filmovi. Ljepše je ići na plažu sa dobrim društvom i uživati u raskoši ove današnje omladine obučene u speedo kupaće u kojima se nazire njihovo manje ili veće bogastvo!

Zato je i ovaj blog bio na čekanju na neka bolja vremena! Međutim ovih dana sam malo vršljao po netu i iznenadih se da nekih kvalitetnijih filmova baš i nije bilo u zadnja 2-3 mjeseca. Bar ne na onim sajtovima i blogovima koje redovno posjećujem.

Uz to još nisam riješio problem kako da Vam “serviram” linkove za filmove , a da mi ovi “najvjerniji” čitaoci ne zaprijete sudom, ko da ih ja uploudujem po netu!

Za sada se potrudite da sami pronađete linkove po ovim blogovima čije sam linkove postavio tu sa strane.

A za danas pogledajte Gay Top Gun! Eh da su sve vojske svijeta ovakve ratovanje bi se pretvorilo u zanimljiv vic!

Do slijedećeg čitanja ,

Vaš Orvel

As you see in last two month i didn’t post any movie on this blog. Who can watch movies during summer on the sea. Too much handsome man walking around me and make me horny all the time!

Better have good sex than watch any movie! I hoppe you  agree with me!

For today you can watch the best army on the world: Gay Top Gun!

Your Orvel

 

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me