29 August 2009

Diverso da chi? (2009)

 

locandina

Diverso da chi? (2009)

 

Director: Umberto Riccioni Carteni
Scenario: Fabio Bonifacci
Genre: Comedy
Country: Italy
Year: 2009
Duration: 99 min
Rating: 6.1/10

Subtiltle: English

Actors: Luca Argentero, Filippo Nigro, Claudia Gerini, Antonio Catania, Giuseppe Cederna, Francesco Pannofino

 

Description: 

vlcsnap-2009-08-29-21h46m21s86 Različit od koga? Italijanska komedija koja će nas slatko zabaviti humorom zasnovan na gay stereotipima koji su u današnje vrijeme postali pravilo kada se pomene gay populacija.
Na primjer ženstveni pederi se uglavnom bave modom, umjetnošću i novinarstvom! Sva ostala zanimanja su uglavnom za nepedere ili manje ženstvene muškarce i žene.
Karikaturalna definicija savremenog pedera, zar ne!
Al šta kada se neki gay aktivnist usudi da uđe u zonu koja je rezevisana za "prave muškarce"? Sva štampa i mediji ima da bruje o tom čudu današnjeg doba! Peder koji se bavi politikom? Kakva grozota! Neko bi rekao da će takav lik ofarbati parlament u pink boju prošaranu cvjetićima! Još kada se u takvo zdanje usele frizeri, kreatori, novinari modnih i sličnih časopisa, sve počne da izgleda na naučnu fantastiku!
argentero-041-575x383 Film neide toliko daleko ali Piero koji sa ponosom govori svima kako je 100% peder nekim čudom se nađe usred političkih previranja u svom gradu! Prinuđen je da sarađuje sa Adelom, uspješnom političarkom koja je sve posvetila da što više liči na uspješnog muškog političara ( jedini način da žena uspije u muškom zanimanju). Potpuna različiti i naizgled nepomirljivi stavovi Piera i Adele iz početka dovode do sukoba, ali imperativ da moraju da usklade svoje tradicionalističke poglede na svijet sa pederskom preobrazbom novog svjetskog poretka dovode do neočekivanog obrta u kojemu njih dvoje izlaze kao savršen par koji nadopunjuje jedan drugog!
Kao vrhunac svega Pier koji ve 14 godina živi u braku sa Remom ulazi u ljubavnu i seksualnu avanturu sa Adelom! Peder koji je u trenutku poludio za pičkom! Eto desilo se, bar u ovom filmu! Pier jedva da prihvati sramotu da je postao biseksualac! Kakva uvreda za pravog i 100% pedera!
dicheccossa_400 Klasična Italijanska komedija koja će nasmijati svakoga ko imal poznaje talijanski mentalitet.
Film me je podsjetio na detalj iz mog života kada je moj "najbolji prijatelj" priznao svojoj curi da me voli na poseban način, i to nakon seksa!
Cura koja je inače bila moja dobra prijateljica je nakon minute ćutanja pitala: "A ko koga...?" Nije imao srca da joj kaže da ja i ona dijelimo istu stvar !
Sutradan je došla kod mene i rekla: "Ovo što nam se dešava je divno, pa mi smo prava trojka. Svak voli svakoga, Ja volim tebe i njega, on voli tebe i mene, a ti voliš i njega i mene! To je već bilo previše za mene, samo sam čekao da kaže kako će nam roditi bebu!

 


Author: claudette-crivelli from Italy


vlcsnap-2009-08-29-21h48m42s210 This is an unusual Italian release. It doesn't aspire to more than what it is and what it is, is rather nice. What's good about it is mostly thanks to Luca Argentero and Filippo Negri. Argentero is rapidly becoming a big star and with reason. He has a compelling presence on the screen and you can sense a lot of room for improvement, so, I'm sure that when he meets the "right" director he will become transcendental. Filippo Negri is perfect as his loving foil and their scenes together reeked of an unexpected truth. Claudia Gerini however, more restrained than usual but not restrained enough still plays to the camera for laughs. She doesn't seem to trust her own delivery or anything about her character. The script should be applauded for so many daring things but the structure is faulty to say the least. Gerini's change of heart is far too fast, for a cunning political woman, the fastness contradicted everything about the character but, let me say, I was amused and I was taken by the intentions. Not a film by one of those unbearable "auteurs" and not a mindless Chrismas comedy either. Than in itself makes it a welcome oddity.

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me