10 September 2008

The Visitor (2002) - Short 30 min

The Visitor (2002) - Short 30 min

Da li vam se ikad desilo da vas spopadne neki matorac na plaži, a vi prokomentarišete nešto u stilu što me ovaj fosil napada!?

Ovaj film me podsjetio na to, ali i na jedan događaj još dok sam bio u Rovinju. Tamo ima Crveni otok, koji ima nudističku plažu sa gomilom pedera koji kruže po okolnoj šume tražeći kurac. Naravno i ja sam tada radio isto, imao sam 23 godine i uvjek puna jaja da se isprazne.

I tako odem ja u šumu da tražim nekog dovoljno sposobnog da me izmrka. Al ne lezi vraže stalno me pratio jedan matorac. Še god ja , tu i on.

Nađem jednog talijana pa se sa njim povatam i izjebem , a ovaj stalno tu, stoji i gleda.

Kada smo završio taj veliki posao , talijan ode, a ja priđem matorom i pitam ga što me prati kad vidi da neću sa njim? On počne priču kako sam jako lijep i da bi htio da me fotografiše. ja mu kažem da može ali samo obučenog i on napravi par fotografija. Odemo na piće pa mi ispriča sve o sebi i čime se bavi.
Inaće živi malo dalje od Rovinja, talijan je , ozenjen, dvoje djece, jedan unuk. Slikar! Pokazao mi i kuću i atelje. Pomislio sam kako je sretan što je imao ispunjen život. Na to mi je rekao: Učini sve da ti život brzo ne prođe! Pitao sam ga kako, a on: To nikad nisam otkrio kako!


He život mi nije prošao , ali godine lete. A ja i dalje ne znam kako da sve to usporim! Često kažem uh ovo je bilo kao da se juče desilo, a ono prošlo već deset ili više godina.

Ovaj kratki film nije baš o tome ali pogledajte ga ! Cjelog sam stavio u Blog, a linkove za kvalitetniji snimak imate dolje u downloadu !

Title: The Visitor
Director: Dan Castle
Genre: Short / Drama
Runtime: 30 minutes
Country: Australia
Cast: Nick Carpenter (C. K.), Barry Otto (Michael), Grant Dodwell (Angus)
Language: English;



Michael is avoiding phone calls regarding his dear friend and former lover Chris who is dying back in America. While trying to write, he is disturbed by the noisy surfers next door as they get ready for a weekend away of surf. C.K., one of the surfers, remains behind to surf the local beach. At the beach cafe for lunch with his old friend Angus, Michael again avoids discussing Chris back in America. Angus catches Michael watching C.K. on the beach and teases him but Michael denies any interest in the surfer.

Left on his own, Michael watches C.K. catch a series of waves. After a big wave and a wipe out, C.K. disappears in the surf. Michael looses site of C.K. until he sees him on the beach taking off his wetsuit before he heads back home. Michael remains on the beach then makes his way home. Once inside his house, Michael sees C.K. walking towards him on his way to the living room where he makes himself at home. Michael does not know why the surfer is in his house but before the night is over he will discover more about himself than he may have been ready for.


Find more videos like this on GAY THEMED MOVIE



Download
Click

1 comment:

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me