09 September 2014

Hearts and Hotel Rooms (2007)

Hearts-and-Hotel-Rooms-(2007Hearts and Hotel Rooms (2007)

 

 

Director: Justin Nicholas James
Writer: Justin Nicholas James
Genre: Short movie
Country: USA
Year: 2007
Duration: 13 min

Stars: Aaron Harp, Wes Tyler, Amber Jaeger

 

 

 

Onaj osjećaj da ste zaboravili nešto reći i da više nećete imati priliku da to kažete se teško zaboravlja, ali kod nekih ljudi se stalno ponavlja.
Juče sam bio da se upoznam sa jednim momkom tu iz mog grada. Iako izbjegavam upoznavanje sa lokalcima ovaj put sam pristao da se nađem sa njim, djelovao mi je dovoljno diskretno i pouzdano tokom naših chat razgovora.
Dogovorimo se da odemo dovoljno daleko od grada u kojem živimo i provedemo jedno poslijepodne. Našli se , odemo na piće i pričamo. Trudim se da budem otvoren i iskren, a on kao da je progutao cipelu. Priča o društvu sa kojim izlazi i kako voli da mjenja mjesta tokom izlazaka. Kako je grad u kojem živimo dosadan i kako su svi drugi gradovi zanimljiviji i naravno što su udaljeniji to su bolji.
Odemo u drugi restoran sa prelijepim pogledom na more. Zalazak sunca , slikavamo se i narućimo žestoko piće da se malo bolje opustimo.  Nastavljamo razgovor i opet priča iste stvari. U povratku doma tokom vožnje kolima pokušavam da promjenim temu. Želim da mi priča o sebi o tome šta želi i očekuje. Ništa od toga nisam čuo. Ostao je zatvoren tokom 4 sata druženja o sebi ništa nije rekao.

Pozdravljamo se i nastavljam vožnju kući. Razmišljam šta je u tom momku da tako žarko želi da je negdje daleko. Zašto ne želi da priča o onome što potajno želi kada je zatvoren u svojoj sigurnoj i zaštićenoj sobi.

Najvažnije od svega toga je da li je u stanju sam sebi da odgovori na ta vrlo jednostavna pitanja.
Naravno da znam šta želi, ali ipak neke stvari se naprosto moraju reći. Prelomiti kome povjerovati i podjeliti svoje misli. Ako to ne uradiš i prepustiš se pušenju prangije i trpanju u nekom nepoznatom krevetu sa potpunim strancem onda si samo još jedan peder sa chata i ništa drugo.

Čisto onako da nešto napišem, a zašto sam ovo napisao ne znam ni sam.

 

Jimmy returns to a charmingly convenient hotel room, he reminisces on a one-night stand that took place there. Flashbacks from a year earlier - checking in, simple conversation, discovering love - bring into question whether or not Brian will return as well.

Hearts-and-Hotel-Rooms-fi

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me