12 October 2013

Lovely Faggot

lovely-faggot

Lovely Faggot
Director: Falc Steinborn
Genre: Short movie
Country: Nederland?
Duration: 5 min

Prvi poljubac koliko god izgledao nespretan pamtimo cjeli život. Na žalost sticajem okolnosti jedva da se sjećam mog prvog poljupca, ali nikada neću zaboraviti poljubac na stepenicama ispod jedne tvrđave. Nakon što smo sjedeći na jednom starom austrougarskom topu pogledali zalazak sunca i ispričali sve šta nam se izdešavalo taj dan krenuli smo prema gradu. U jednom momentu je požurio ispred mene i zastao. Kada sam mu se približio rekao mi je stani, prišao mi i poljubio me. Nakon poljupca rekao je: Idemo sada da popijemo pivo. Bio mu je to prvi poljubac sa muškarcem.

Walking around at the beach, Peter meets his classmate Chris. This guy is already tipsy and calls Peter a "faggot". But he doesn't take any shit from him. A short film about internalized homophobia.

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me