26 May 2013

The Invention (2013)


THE INVENTION (2013)

Director: Andy Mukherjee Writer: Andy Mukherjee Genre: Short movie Country: UK Language: English Duration: 15 min Year: 2013

Stars: Matheus Guimaraes, Carl Leroy




Brad je bez posla, pati od nesanice, a depresiju liječi alkoholom. On je takođe ne outovan gay.  Kevin je student koji radi na istraživanju neke čudne mašine.
Tražeći posao Brad nekoliko puta slučajno susreće Kevina na ulici. Nakon što se zaposlio u jednom studentskom centru, shvati da Kevin radi i živi u istoj zgradi.
Jedno veče Kevin ga zamoli da mu pomogne oko nekog paketa. Brad mu pomaže, ali je u nedoumici. Da li da se prepusti svojim željama i upusti u seks sa Kevinom ili ne?
Biti jebeni peder ili ne? Da li je sve to samo njegova mašta ili stvarnost u kojoj će izgubiti nevinost priljubljen uz vrata koja je zatvorio za sobom?
Film me je podsjetio na jednog momka koji mi je glumio nekog strašnog zavodnika iskusnog u seksu. Naravno pričao mi je kako ne vjeruje u ljubav između muškaraca, a da seks sa "drugarom" smatra samo kao zabavu.
Jedno veče nakon što je malo popio u gradu sa društvom nazvao me je i pitao može li da dođe. Donio je sa sobom i neko piće. Malo sam pio sa njim i na kraju završio u krevetu. Na moje iznenađenje u jednom momentu me je pitao: "Hoćeš li da me jebeš?" Naravno da sam ga jebao, iako mi se čudno ponašao, znojio i grčio kao da ga bijem, a ne jebem. Kada sam shvatio da mu je prvi put pobjesnio sam i izjebao ga neobazrivo kao kurvu.
Bio sam ljut što mi je glumatao i lagao, a ne što mu je prvi put da ga prima.
Ujutro se ponašao kao da se ništa nije desilo. Rekao sam mu: Sada nema potrebe da glumiš iskusnog macho muškarca, operi dupe i budi ono što jesi - peder.



AAC Films' latest production is a short film woven around themes of human psychology, time travel and sexuality . It has been selected to be exhibited at the Cannes Short Film Corner (Court Metrage) 2013.
PLOT: Brad is jobless, without sleep and an alcoholic. He is also in the closet. Kevin is a research student working on a strange machine. After a chance encounter with Kevin on the street, things change for Brad - he is haunted by Kevin's face and the conflict between his past and his desires increase. On the first night of his new job at a student facility, he has a strange experience in one of the rooms where he partly gives into his desires. He then realises that Kevin lives in the same facility. As Kevin approaches him for help - he can forsee that the outcome of this encounter will lead to his seduction - he now has to choose if he will continue with his old ways or accept his reality. Maybe all this is just a dream.


No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me