24 December 2008

Une nuit ordinaire (1996)


Jutros sam se bas rano probudio pa kako nisam mogao da spavam stavio sam na blog nekoliko Almodovarovih filmova. ( vidi more movies ).
Kada sam to zavrsio , skuvak kafu i potražim neki kratki film da pogledam! Nekako kliknuh bas ovaj! Iako ne volim te AIDS filmove, mišljenja sam da je odje kod nas na balkanu jos uvijek potrebno promovisati safe sex, intezivnije nego je to u drugim zemljama. Nedje sam pročitao statistiku da je u Srbiji porast broja obolelih od ove bolesti kod GAY populacije. A taman sam pomislio da su se naučili da kurton glavu čuva! Pa stavi taj kurton majku mu jebem, nemoj da se igraš životom!

Year: 1996
Genre: Drama, Comedy
Director: Jean-Claude Guiguet
Duration: 4 min
Country France
Actors: Philippe Garziano, Thomas Badek, Emmanuel Bolčve, Mireille Chandelier, Aude Buttazzoni, Cécile Mazan, Véronique Varlet
Description:
A man is happy as he rides his bike through Paris, en route to see his lover -- who is in the hospital dying of AIDS.


1 comment:

  1. montreal: I didn't see the link? anyone? help please....even the preview..

    ReplyDelete

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me