25 September 2013

Sígueme (2011)

Sígueme (2011)

Director: Alejandro Durán 
Writer: Alejandro Durán
Genre: Short movie 
Country: Spain
Language: Spanish with english subtitle
Duration: 13 min 
Year: 2011


Stars: Jacinto Bobo / Rubén, Daniel Enríquez / Paco and May Melero as Julia.


Ljetos sam često išao u jedan kamp iznad jedne nudističke plaže. Iz tog kampa se pruža najljepši pogled na more i malo je ljudi kojima ne zastane dah dok sa tog mjesta gledaju kako sunce uranja u more prosipajući crvenilo po površini vode.
Jedne večeri dok sam ležao ispred šatora i gledao u beskrajno mnogo zvijezda stigla mi je poruka na mob: Volio bih se upoznati sa tobom, gdje si? Neko je našao na internetu moj broj i poslao poruku na koju sam odgovorio: Nalazim se ispred šatora i gledam u zvjezde, ako hoćeš pridruži mi se. Ta noć je bila zaista prelijepa, a i seks sa neznacem je bio nekako drugačiji. Rekao mi je da je oženjen, da ima djete, da je vidio moh oglas i odlučio da se javi. Izjutra je otišao.
Kada sam se probudio pogledao sam u mob i vidio poruku: Hvala ti, nikada neću zaboraviti prošlu noć! Nakon nekoliko dana iz jednog kafića dok sam pio kafu ugledam ga sa djetetom. Brisao mu je usne nekom maramicom. Izgledali su mi nekako dovoljni jedno drugom, lijepi i sretni što se imaju. Izbrisao sam broj iz telefona.



Ruben gives in to Paco's invitation and follows him among the rocks on the beach. There they make love. But Ruben has a woman, Julia, who intuitively knows he is unfaithful. Still, Ruben cannot stop going back to the rocks to wait for Paco, even though he is not brave enough to approach him. His desire is irresistible, just as irresistible as the desire to be with Julia and become a father. Is there a solution?

sigueme-fi

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me