15 October 2009

Tunel Russo (2008)

russo19396579 Tunel Russo (2008)

Director: Mau Couti
Scenario: Mau Couti
Genre: Short, Drama
Country: Brazil
Year: 2008
Duration: 19 min (theatrical version)
Rating:

Actors: Mau Couti, Renan Fragale, Alexandre Hulkinho, Suzana Saldanha, Rick Yates

Description:

Iako sam sit svih sranja oko torture pedera, mozda ima jos neko ko je raspoložen za priče na tu temu. Film me je podsjetio na jedan događaj u Subotici prije desetak ili više godina. U ta vremena ko i mnogi ljudi iz Srbije i Crne gore sam švercovao raznu robu iz Mađarske. Jebi ga moralo se od nečega živjeti.
Na Željezničkoj stanici sam čekao voz za Novi Sad sa punom torbom zvanoj krmača. Zamolim druga da mi pričuva stvari i odem u WC. Pišam , a pored mene policajac. Nisam odolio a da ne spustim pogled na njegovu kitu. Policajac nakon pišanja uredno zapakuje kurac , sačeka da ja završim pa mi reče: Ličnu kartu molim. Ja izvadim ličnu kartu i kažem da baš i nije neko mjesto za kontrolu. A on kaže : očito da jeste za kontrolu mog kurca i gurne me u kabinu za sranje. Sjednem na wc šolju prestravljen, a on govori da ne glumim nego da popušim kurac. Kad se raskopčao, kao uhvatim ga za kitu i naglo ga gurnem. Iskoristim priliku i pobjegnem iz wc-a. Odem kod druga sav crven i uzneveren. Pita me šta je bilo, ja reko da  je pao vodokotlić dok sam srao.
Kasnije u vozu sam vidio policajca. Prišao mi i rekao da nisam smio onako reagovati te da je sve to bila samo igra. Ako želim možemo se viđeti i popiti piće.
Nisam ga nikad više vidio, a i nevolim takve igre!

Eng.


Film about the police brutality in dealing with homosexual public demonstration of affection. A gay couple is tortured and harassed because they are kissing on the streets of Rio.
The police's assault on the gay guys culminates in tragedy.

Tunel Russo (Russian Tunnel) A film by Mau Couti. from Mau Couti on Vimeo.

No comments:

Post a Comment

Don't write any links for download! Thanks!

Visit my New Site:: http://orvel.me